Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juni 2011

Av Stamp-E - 30 juni 2011 08:02

Historien om Liz Murray heter den på svenska.


originaltitel Homeless to harvard: The Liz Murray story



riktigt riktigt bra.... tung... gripande.... spännande.... ja den innehöll allt... verkligen bra.. svårt o säga mer än att se den....


o det mest otroliga av allt..  jag såg den på en vanlig tv-kanal... ja det är sant.. jag ljuger inte... dom visade verkligen en film som gick att se... ja jag blev jätte-förvånad oxå.. helt fantastiskt... :D

Av Stamp-E - 27 juni 2011 08:56

torsdag... chill hemma hos p o p medans k var o jobbade....


fredag... träning på morgonen...


 


sen samlades vi sammanlagt 11 personer hemma hos svärmor o käkade midsommar-middag tillsammans.. mycket trevligt.. och gott....


     


sen packade vi in oss i tre bilar och drog ut till området där vi haft sommarstuga i typ 40 år.... tyvärr har vi inte den kvar... :( men vi var ju tvungna att dra bort o spana på den... p ville gå in i trädgården men jag tyckte inte det kändes ok, så vi fick nöja oss med att glutta utifrån....


men den var sig lik tycker jag... skönt dom fixat i ordning trädgården....


     


sen dansade vi lite o spelade på choklad-hjulet och tog lotter.. synd det var så jävla kallt... vi gav upp vid halv tolv o kilade hem...



lördag...


efter en smaskig frukost så tog vi igen oss....


 


därefter iväg o panta o handla gott ....


grabbens gener är rätt, panta panta.... :D


 


sen blev det chill o lira spel med p o p .....


vi var ju tvungna att se film oxå.... vi började med Fertile Ground...



tja...vad ska man säga... den var ok... några flick-skrik får den... ok... ganska märklig....


sen började vi se The Tunnel....



tyvärr hade texten försvunnit på något sätt, och eftersom p vägrade se filmen då så var det bara o byta...


så vi gav oss på Priest istället....



men efter att vi bara hade sett några minuter, och halva rummet redan satt o sov, så bestämde vi oss för att lägga ner det och call it a night.....


söndag....


kalas för tvillingarna i oxie...


   

trevligt.. gott o äta....

vi lekte en lek, alla gäster, och så klart vann jag... :D whos da man hehe...


på kvällen lirade vi kort med p o p.... par-mulle.. jag o puck mot tanterna... vi vann första spelet, de kallade det tur.. vi vann andra spelet, de kallade det tur.. vi vann tredje spelet, de kallade det tur.. vi vann fjärde spelet, de kallade det tur... när går det över från tur till skicklighet???


måndag....


trött o jävlig går jag till jobb... kvar i sängen ligger k, e och den här märkliga saken med det upp o nervända leendet....


 




Av Stamp-E - 24 juni 2011 12:43

ni får ju ta o klicka på gilla-knappen ju.... jag har ju inte själv facebook så det blir extra kul att ha massa som gillar där hehe.... det är bara puckik än så länge som har gillat den på fejan....


o om ni undrar var den är.... så är det precis under ställ-frågor-knappen, där under mitt porträtt på högra sidan.. ni vet tummen upp :D

Av Stamp-E - 24 juni 2011 12:31

vågen stod i morse på..... 133.2 kilo.... jag har alltså tappat 2,6 kilo denna veckan... WOOOT WOOOT...... så jävla fett nice.....


alltså har jag tappat hela 38,9 kilo på mindre än sex månader.... mmmm... ja det var jävligt skönt att känna mig stolt igen..... jag har fan jobbat svin-hårt för detta här.... jag har ändrat mina matvanor totalt.... jag tränar svin-hårt 3 dagar i veckan utan undantag oavsett hur trött eller sliten jag är.... jag kör ungefär 2,5 timmar effektiv träning varje gång.,.. jag bränner nu 1050 kalorier per pass.... kan bara inte höja mer... men o andra sidan blir det tuffare ju mer jag går ner, eftersom det då tar längre tid att bränna dom kalorierna.... men o andra sidan en gång till haha... så blir jag mer o mer effektiv i min träning, jag får mer styrka och uthållighet och kondition, så jag kan trappa upp farterna på löpbandet och köra snabbare på cross-trainern.... nu har jag så sakta börjat titta mig om efter någon som är jävligt effektiv på styrke-träning.... för inom några månader kanske så ska jag övergå till det.... tänkte bränna 10-20 kilo till genom ren förbränning... sen är det dags o börja bygga hehe.... man blir ju ingen calvin klein-modell genom att bara vara smal..... :D


ha nu en riktigt trevlig midsommar alla.... för det tänker jag ha... äta god mat, o sen ut till danse-banan på mossängen.... like in the good old days..... huh my family :D

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards