Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under mars 2020

Av Stamp-E - 31 mars 2020 21:05

vet inte om ni följer mig på youtube, jag gör rätt mycket videos, men denna blev så bra (ja fuck jante) så jag måste dela den med er... haha.... om du inte skrattat en enda gång så ska jag bjuda på en god dricka.. 


Av Stamp-E - 28 mars 2020 23:53

Denna låten kom 2013. Lyssna på texten, speciellt 01:09

https://youtu.be/5P77bUdE4p4

Av Stamp-E - 28 mars 2020 22:37


siiiiiick fet... alltså riktigt riktigt riktigt fet.... riktigt fet... alltså shit manhattan så fet... 4 realz alltså.... wow... dom lyckades fan, helt otroligt, att upprätthålla den coola tonen som dessa filmer spelade på i ettan och tvåan, om inte till och med göra den ännu fetare och ändå vara otroligt tung känslomässigt samt man fick sig ett gäng riktigt ordentliga gapflabb.... 


alltså jag är sick kräsen när det gäller action... tro mig... så när jag säger att en action-film är fet... då kan jag lova dig att den är fet... så this shit is phat man.... du kommer digga denna rullen... .haj haaaaj

Av Stamp-E - 21 mars 2020 22:30


fet rulle... bra action.. men storyn... alltså.. det är bara en remake på ettan och tvåan... och oavsett hur fet action det är.. gör du en remake på två tidigare filmer med mer eller mindre exakt likadan story, så dör den.. tyvärr.. den dör.. så Action 10 av 10, men storyn poänglös... och allt slaktande.. det är inte terminator-stil... det är inget snyggt när de nya springer runt och slaktar besinneslöst.. detta är Terminator.. ja det ska dödas.. men det ska dödas snyggt och med stil.. gärna skada många men det här tramsiga dödandet så som det var en jävla Blade-rulle.. no to the fucking no... fan Linda och Arnold, skäms ffs, så dåligt med cash kan ni inte ha... o andra sidan... filmen är gjord för generationen efter mig... och de har kanske inte sett de första.. men det skiter jag i.. för det är jag som sett den.. detta är min recension.. så sua... 


men... samtidigt.. filmen skapade en mycket obehaglig igenkänning längs ryggraden... och det är situationen just nu i hela världen med Horona ehh jag menar Corona... domedagsprofetian som jag känner kommer att uppfyllas kändes igen genom filmen.. på mycket kort tid så faller allt... alltså jag tror inte folk förstår hur enkelt ett helt samhälle, en hel värld, kan kollapsa... bara för att vi har gjort oss så jävla beroende av massa onödigt jävla mög... 


jag har en känsla av att det kommer att gå åt helvete detta... men inte så att det kommer dö en massa.. nä inte på det sättet... men jag misstänker att vi kommer att resetta hela världen.. jag misstänker en tillbakagång på kanske 200 år.. minst... 


glöm inte var ni läste det först.... så köp mycket fröer och sättlökar, ni kommer behöva dem... toodles... 

Av Stamp-E - 21 mars 2020 22:24

Fick tyvärr knäcka grisen redan nu, varför finns beskrivit i Youtube-videon



 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards