Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2008

Av Stamp-E - 30 november 2008 22:20

äntligen fick jag vinna en turnering... visst, det är ingen mega-vinst, men gjorde gott för mitt poker-själv-förtroende... mitt braiga spel höll hela vägen, och trots ett par räliga utdragningar så behöll jag mitt lugn o tiltade inte....

Av Stamp-E - 30 november 2008 22:09

mmmm.. det är jevligt svårt att veta hur jag ska hantera saker o ting... o det är ännu svårare när man inte får några svar.... inga begripliga i alla fall.. jag har oxå gjort skit, det sticker jag inte under stol med, men detta blir så bisarrt så det är så svårt att begripa eller hantera... anledningen till att jag o K fortfarande umgås är lite olika faktorer... vi har barn ihop, vi bor ihop några veckor till, o att vi pratar o går i familjeterapi... men vår förlovning är bruten, relationen är bruten... vi har dock bestämt oss för att vara "exklusiva" tills vi vet mer vad vi vill o detta kan vi inte bestämma oss för eller känna efter förrän vi är ifrån varandra.... jag skulle så jätte-gärna bara vilja berätta i detalj här vad jag har gjort, vad hon gjort, vad dom o den gjort, men det blir bara så fel.... fan.... men det är mer märkligt o invecklat än vad ni förmodligen vet... o det är både bra o dåligt... sen vet jag hur det är i en familj, man kan faktiskt inte ta ställning... inte på det sättet.. o det begär jag heller inte... det var därför jag postade den videon i förra inlägget, för att det är så jag känner men inte gör.... jag gör så istället att jag drar mig undan, jag måste göra så.... för jag vill inte paja... jag vill inte det... o sen så får vi se vad som händer i framtiden... o jag menar, vi kommer i alla fall mötas en gång om året, på elliotts kalas... :/ för där bestämmer i alla fall jag vilka som ska komma o inte komma...


jag kämpar nu med att fokusera på det som jag måste fokusera på: elliott, mitt arbete i projektet, att klara av ekonomin, att hantera det här med K:s flytt och allt vad det innebär... o sen vilka kalas jag ska på eller vem jag ska fira jul med är kraftigt sekundära grejer.. men jag tror nog ni förstår vad jag menar... o skulle någon inte göra det får ni hemskt gärna ringa.. tja, ni kan ringa ändå om ni vill.... är det något ni undrar så är det bara o fråga, det är inget som är hemligt... men jag vill inte ta det här...


må väl så gott ni kan, jag kämpar på... Kram

Av Stamp-E - 30 november 2008 13:02

precis så här känns det inuti mig... att det är jag som straffas för vad andra människor gjort, att det är jag som ska lida, må dåligt, vara död....


varför, varför, VARFÖR???



Av Stamp-E - 29 november 2008 19:00

jidder jidder jidder... hoppas ett gäng köpta pannkakor slår av takten lite.... :/

Av Stamp-E - 29 november 2008 13:32

JIDDER JIDDER JIDDER F U ALL

Av Stamp-E - 29 november 2008 02:48

fakk.. fast än det är över sju år sedan, så kommer mina sug ibland med sådan styrka så att jag nästan tappar andan... helt otroligt... men men... har jag låtit bli så länge så är det väl något jag får fortsätta med....


sitter o trycker på uppdaterings-knappen hela tiden.... följer er mina med-bloggare som oxå sitter uppe mitt i natten o skriver..... fan... hade varit nice o sova... jaja.. vi får väl se i morgon natt... kram på er....

Av Stamp-E - 29 november 2008 02:17

fuck.. nu sitter jag här igen... mitt i natten.. är inte ett dugg trött. längre.... fuck... det svarta är över mig igen... kolgruvan.. ångesten.... fuck oxå... kan bara hoppas på att den inte håller i så länge.... hoppas att det hjälper lite att skriva av mig... *hoppas*


allting började, alltså dagens ångest, när jag var hemma hos morsan... vi började prata om lite som hänt, och hon började med sina märkliga inlägg, kommentarer, hur hon uppfattade saker o ting, hur hon försvarade en viss person och dennes handlingar och hur hon smutskastade en annan person som förvisso inte är oskyldig men som inte är mer skyldig än någon annan heller, etc etc etc... jag gick inte igång för mycket där hemma, men det startade något hos mig, och så klart, nu när nattens timmar är över oss, vem är det som sitter vaken o mår bajs???? jo jag så klart.... men de som får mig att känna så här, ligger o sussar sött i sina små sängar.... grattis...


det som oxå var intressant, var att hon berättar att mina syskon förmodligen vet vad som hänt... tror iofs de inte vet hela historien, eller jag är snarare ganska övertygad om att de inte vet hela historien, och jag kan inte vara säker på att alla vet, men eftersom jag vet att vissa vet, och jag vet hur familjen snackar, så lär hon nog ha rätt i det... o så har jag gått o varit tyst för att jag orkar inte med massa mer jidder o intriger... men fuck it... det som är fördelen med att dom vet, om dom nu vet, är att dom förstår varför jag inte kommer att vara med på några kalas/fester/högtider framöver, utan att jag behöver förklara o sånt... tråkigt, men sånt är livet... som vanligt är det den som blivit fett stabbad som får ta övriga konsekvenser oxå... det värsta av allt i det är ju att det är min son som blir lidande.... det är hans som missar sina kusiner o så...  


får se vad som händer nästa år när jag ska konfrontera nummer två i denna sjuka soppa... får jag måste göra det på något sätt.. det jag är rädd för är att jag inte kommer att klara av att behärska mig eller kontrollera mig och att jag därför gör något dumt... förmodligen något som kommer att kännas jävligt skönt för stunden men som inte blir bra efteråt.... jaja.. nu vill jag faktiskt inte skriva mer... för jag känner inte att det släppte ett enda piss.. jag känner mig mycket mer arg, besviken o ledsen just nu än när jag började skriva.. så det är bäst att jag slutar innan jag tar på mig mina kläder o ger mig ut på dumheter... god natt till er som kan sova...  

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards