Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2007

Av Stamp-E - 29 november 2007 16:29

Var på en intervju igår.... blev ställd en ganska relevant fråga som jag kände att jag var tvungen att besvara med att jag berättade om mitt förflutna.. SWOOOSH... det var som om orkan drog genom rummet.. allt förändrades.. helt sinnes.. jag är inte den jag var då idag.... jag är fan utbildad akademiker, jag ska inte bli anställd på gamla premisser... fuck alla dom alltså... shit.. just därför jag inte säger något på grund av stigmat som det ger och att de så kallade "professionella" ändå är jävla falska hycklare.. f u all säger jag bara.. jag vet att mitt språk kanske inte är det bästa, men jag är bara så jävla sne o förbannad o besviken.. det handlar inte om vikariatet, det är inte ens säkert att jag hade tagit det, det är bara grejen runt om det.... plus att hon som hade intervjun tvingade fram att jag ska berätta för sektionschefen... helt sinnes...


jaja.. que sera sera

Av Stamp-E - 27 november 2007 10:52

Helt jevla otroligt.. ringer körskolan för att boka in en sista lektion innan uppkörningen, och får reda på att jag har mörker-körning ikväll.. ja ha du, tack för den du.. "har du inte fått reda på det, det skulle du ha fått reda på för länge sedan" ... mmmm. no shit sherlock.. på luren direkt för att jaga barnvakt.. tur att min syster finns.. gud tackar dig syrran... helt otroligt att hon kan ställa upp som hon gör.... vi är dig evigt tacksamma.. men ändå.. vad gör alla andra som inte har någon möjlighet till något sådant? blir så sne.... "ja det måste du göra för att få lov att köra upp".... shitt... ska dom andra bara skita i körkortet då? det är ju inte direkt så att uppkörningar ligger på hög.. man ska vara tacksam om man inte behöver vänta längre än tre månader..... o sen dessutom får jag reda på att min halka blir av nästa vecka, på en tid när jag precis lyckats boka om en intervju... fan oxå.. i går lyckades jag boka om den.. nu måste jag försöka boka om den igen.. jag förstår henne om hon inte vill att jag ska komma dit.. o försök inte tänka att det är mitt fel.. det är körskolans schabbel det med.. dom hade nämligen glömt att boka halkan till mig, trots att jag och min körlärare sa till för minst två månader sedan..... o dessutom skulle jag jobba den dagen... fuck oxå.. nu måste jag ringa o försöka avboka det med... o jag som verkligen behöver alla pengar jag kan tjäna in.... har så jevla dållig inkomst... helt otroligt.. man har ju blivit bortskämd de senaste åtta månaderna med minst femton-tusen ut varje månad, och nu plötsligt fick jag ut sex o tre denna månaden, och 1500 förra... helt fakking unbeliviable.. o ändå lyckas jag ordna det på något sätt... (tack svärmor för att jag slipper gå med trasiga tänder)


nä nu orkar jag inte klaga mer bara... men var tvungen att få det ut ur mitt system... .så ja.. nu ska jag fokusera på resten av dagen, att den ska bli bra o att körningen ikväll ska gå bra o jag o min vän ska ha trevligt ikväll, det var ett tag sedan vi hängde....


saaaaar vi...


Fold

Av Stamp-E - 25 november 2007 17:34

tjolahopp.. sitter här o är helt färdig.. tacka gud för den fantastiska uppfinningen ENERGIDRYCK.... :D är lite fattig så det får duga med wannabe-red-bull-x-ray.... men som sagt, det är ju effekten jag är ute efter.. hehe.. sån mikro-pundare jag är... jag kan hälla i mig hur många som helst, o ska jag ut o dansa så kickar jag loss totalt på red bull.. men men.. va fan.. jag dricker inte alkohol, men behöver ändå energi o nöje.. so sue me....


har fått sova typ tre timmar i natt.. den ungen är fenomenal o vakna tidigt o köra i gång direkt... o ändå har vi bjudit in till poker ikväll.. hehe.. va fan.. är man torsk så är man... bara jag hör markernas klickande och ordet riräjs så får jag stå-päls.. jag längtar till jag får ihop pengar till buy-in till wsop eller wpt.. eller så får jag helt enkelt börja spela satelliter... men det tar sån tid.. men men... måste ju bara komma dit.. fan va fett det hade varit.. plus att jag är övertygad om att mina kunskaper och skicklighet hade kunnat ta mig hela vägen... så det handlar "bara" om insatsen.. någon som är sugen på att sponsra mig? du får en bra bit av kakan sen.... :d


peace out

Av Stamp-E - 24 november 2007 18:40

Fan oxå.. nu har han gjort det igen.. slarvat bort en fjärr... förra gången var det till min riktigt feta tv, och denna gången har han slarvat bort dvd-fjärren.. o vi kan inte göra ett skit på dvdn utan den.. o vi som precis, för en jävla gångs skull varit o hyrt filmer o skulle ta en myskväll, kom hem o så ser vi detta ... helvetes jävla fan skit fan.... suger fett.. vi håller på o flippa ut här hemma.. letar överallt... fan oxå... fan..

Av Stamp-E - 23 november 2007 13:09

hehe.. skulle bara varna er, ska strax ut o köra....


saaaar vi

Av Stamp-E - 22 november 2007 19:12

Hello moto... tredje gången gillt.. ska det ta slut här.... ;D hehe.. som en internetsjuka med dödsdagar... nädå, vi får se vad som händer.. en dag i taget som dom där 12-stegs-organisationerna dillar om....


sitter här med rast igen... eller vad man ska kalla det.. man kan egentligen aldrig ta rast när man är ensam på ett jobb med boenden som måste ha hjälp.... o med denna jävla idiot-(anti)-rök-policyn att man inte får röka inom arbetsplatsen så är det fan inte enkelt... geez.. snart är det väl dödsstraff på rökning.. jag kan slå vad om att inom 20 år är rökning förbjudet.... människans fria vilja - my ass- .... fuck it... det blir som det blir.. jag har ju faktiskt sagt till mig själv att innan min son är fem ska jag ha lagt ner mitt andande genom filter... o det är inte sååå lång tid kvar... mindre än hälften.... men men... vi får se hur det blir med det.. missbrukarna (cigg alltså, försök inte... ;) ... ) är ju världsmästare i undanflykter och ursäkter så det skulleinte förvåna mig att jag röker när mina barn-barns-barn kommer.. om man nu får leva så länge.. den som lever får se... lol.. så jevla fyndig är jag idag... eller hur.. sorry för det.. är helt slut.. o så börjar jag kvart i sju imorogon bitti... o har en 50000-dollars-frirulle o spela ikväll.. om jag nu kommer hem i tid.. för med detta stället vet man aldrig... jaja.. vi får se... nu ska jag ut o röka.. hehe.... men chefen, oroa dig inte, jag looooovar att gå utanför arbetsplatsen..... ;)


riräjs...



Av Stamp-E - 21 november 2007 15:58

Jaha, helt otroligt, jag skrev två dagar i rad.. lol.. trodde jag skulle skriva en gång o sen skita i det, som med så många andra internet-grejer jag börjat med.. förutom vår bizznizz då.. http://www.no-deposit.net ... den har vi haft i gång i över ett år.. vi är inga miljonärer än, men enl. min kompanjon så är det bara en tids-fråga.. :D


idag har jag varit o fixat ännu en tand akut.. shit alltså, mina tänder är som ett gruvlandskap.. massor med gångar o hål, och då o då så rasar det in... fan helt otroligt.. det räcker inte med minst hundratusen som jag lagt på mina tänder de senaste åren.. men o andra sidan, det är en konsekvens av ett tidigare leverne.. sånt e livet, no pain no gain.. ;)


sitter o väntar på att frugan ska komma hem. har middagen klar, o så fort vi slängt i oss krubbet ska vi ut o övningsköra.. har fan min uppkörning den tionde december, o måste bara fixa det... det är så jevla dyrt allt detta med körkort.. o fixar jag inte det första gången är det minst tre-tusen spänn till som måste fram.. snart dags o börja sälja röven då för fan.. hehe... för att inte snacka om att det förlängs med minst två-tre månader...


jaja... que sera sera


peace out


p.s kan fan inte få en sån jevla tönt-grej ur huvudet.. den där farbror frej-sången..


hej alla barn nu är det barnprogram,

titta här vad farbror frej tar fram,

en liten daggmask o nu ska ni höra,

vad just en liten daggmask kan göra,

lägg den på näsan och simsaladask,

så har ni gjort en ansiktsmask..


är man skadad eller är man skadad..


d.s

Av Stamp-E - 20 november 2007 19:31

Tjo flöjt på er som lyckas trilla in här... eller hur f-n ni nu kom hit... nu har jag sällat mig till cyber-töntarnas forum.. hehe.. dizz dizz.... gillar egentligen inte det här med bloggande, men å andra sidan, när jag ser tillbaka på mitt liv så är det mycket saker som jag inte tyckte om från början som jag ändå torskade på.. hehe.... .så vi får se hur denna "relationen" kommer att se ut...


Har en kort rast just nu.... Är just nu inne o jobbar timmar på ett av "mina" boende... det ligger en kvinna på golvet precis innanför dörren bredvid datorn, och bara ropar och ropar.... geez.. tro nu inte att jag är något djur.. dom som jag jobbar med, de boende här, är gravt förståndshandikappade.... och hon kvinnan här är fruktansvärt aggressiv och är bara ute för att skada när hon ropar, så man har lärt sig att tolka henne.. har varit där inne typ sjuttio-elva gånger den senaste timmen, men hon ger sig inte...  inte så skoj första tiden, speciellt inte när jag inte var beredd på hennes attacker och "lock-rop", men har lärt mig det med tiden.... Känns ändå extra tufft just nu, för jag har varit härifrån i åtta månader på andra jobb, och hade nästan glömt bort henne.. men men.... sånt e livet... arbetslös akademiker - det är jag det -


Peace Stamp-E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards