Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juni 2012

Av Stamp-E - 29 juni 2012 07:24

vikt 97,6... sjukt nöjd... "upp" 4 hekton... 


det stämmer ju bara i praktiken... eller hur man nu säger haha.... 


jag trodde för det första att det skulle vara mycket mer.... o sen är det mesta vätska.... 

har ju varit lite "busig" några gånger i en vecka nu mohahahahaha.... 


fredags så var det ju midsommar.... o förutom att äta som jag-vet-inte-vad-monster, så var man ju "tvungen" att äta massa glass o jordsnubbar till efterrätt hehe.... 


lördags så var det det vanliga frosseriet men lite extra deluxe plus .. åt säkert MINST närmare ett kilo choklad plus allt annat gott hehe.... men va fan, har man vunnit massa lala på midsommar o bara äter lördagar så ska det fan ätas oxå hehe..... 


söndag... ja då var det ju kalas... o kalaset var redan klockan ett ju.... o bjuds det på kebab deluxe i underbart bröd med en helt fantastiskt krämig vitlökssås, ja då måste man ju äta 3 jättestora bamsingar till kebaber hehe.... 

o bjuds det dessutom på gräddtoppad rulltårta, hemmabakade kanelbullar och någon annan grymt god kaka, ja då måste man ju bara smaka det med tihi.... 


måndag... K lurade i mig att vi skulle äta pizza.. (ja jag vet, dumma dumma k tihi haha)... 

o äter man pizza, ja då måste man ju bara äta en Stamp-E deluxe.... o nu undrar du så klart vad det är.. jo det ska han minsann ta o berätta för dig.... du går till en av världens bästa pizzor (nänä, ingen gratis reklam förräns ni satt upp Stamp-E special på menyn, det vet ni om)... 

o så beställer du en pizza med detta: tomat, ost, salami, kebab, bacon, banan och extra ost.... 

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMM

o till det måste du hälla i dig massa läsk.... :D


ja o sen var det ju torsdag igår... o eftersom sommaren plötsligt poppade fram, ja då var vi ju bara tvingade att grilla... .o ska man grilla måste man äta ordentligt.... 

så det blev 4 stora tjocka 96-% korvar och 5 mindre kryddiga korvar.... med gott bröd.. o massa ketchup.... 

o till det så måste man ju hälla i sig, förutom energidricka då så klart, minst 1 ½ Liter läsk..... 


so u see.... ni förstår varför jag blev paff att att vågen bara visade 4 hekto mer än förra fredagen..... :D


Trevlig helg på er.... om några timmar bär det iväg till fjollträsk...... so look out hehe... 

Av Stamp-E - 27 juni 2012 11:56

 


start 1a januari 2011


   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


slutet av juni just nu.... 75 kilo lättare... minskat 18 storlekar i jeans.... 8 xl är borta i skjortstorlek... har faktiskt inte mätt min omkrets men känns lite mindre haha.... 


 





Av Stamp-E - 26 juni 2012 07:13

Chronicle....



alltså herrejävlar så sjukt jävla fet den är.... helt otroligt fet.... inspelad i dokumentär-stil av snubbarna själva i filmen.... hela filmen satt jag med barn-känslan... alltså den här feelgood-känslan men på ett spännande sätt... dessa 3 snubbar som filmen handlar om får på ett sätt vissa krafter.... sen handlar det om hur de utvecklar och använder dem samt vad de gör med deras personligheter och relationer.... 


jag vill inte avslöja för mycket... men jag tror att jag tycker den var så sjukt bra, och varför jag tror att många kommer att tycka den är så sjukt bra, är för att detta är/var drömmar hos många barn och vuxna... att plötsligt få vissa krafter och kunna göra vissa saker, på gott och ont, .... de har lyckats få karaktärerna att spegla många sidor hos oss själva.... nej "köp" den och se den idag..... 


till och med fast versionen jag "köpte" hade osynkat ljud och stavningen sög så eftersom bilden var bra så var jag så sjukt inne i den ändå.... jag kunde helt enkelt inte sluta titta för att "köpa" en annan version, så bra är den!!!

Av Stamp-E - 25 juni 2012 15:27

jahapp, så mycket för 85 % flicka det ja.... 


100 % pojke.... pung, penis, testiklar.... 


hon sa hon skulle sluta jobba om hon hade fel... haha..... 


tur vi har sparat vartenda plagg som vi haft till e-man.... 


o de flick-grejer vi redan fått, tja, det är bara o spara det till nästa haha... 


yes.... 


fortsättning följer... 


tur vi hade bestämt namn sen tidigare i alla fall.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards