Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2020

Av Stamp-E - 23 februari 2020 20:55

hello you.


Ni har väl inte missat att prenumerera och följa mig på Youtube? Jag lägger upp videos där mer eller mindre varje dag och länkar inte till de flesta här tyvärr... 


så in och prenumerera, dela och givetvis lajka varenda en hehe


https://www.youtube.com/channel/UCjPRkHrYfCmqZGnLYVDjiiA

Av Stamp-E - 22 februari 2020 16:47

Vi var och såg Sonic



Pooositivt överraskad! verkligen överraskad. var orolig över att den inte skulle vara någon höjdare, är inte mycket för när man blandar in tecknade gubbar med riktiga världen (ja förutom jessica rabbit hubba hubba mums mums hahahaha) och när jag i ögonvrån såg sds gav den sämsta möjliga betyg så tänkte jag bara fakkkk....


men nej.. alla tyckte den var jättetrevlig... visst, kanske inte årets film, men absolut trevlig och sevärd och något för alla, vuxna som barn.


       

Av Stamp-E - 18 februari 2020 20:44

mycket tråkiga nyheter när det visar sig att fabrikerna i kina inte öppnade idag som planerat, de försökte att genomföra det men det gick inte igenom. Senaste nytt är att de KANSKE öppnar i mars men ingen som vet... 


jag tror inte folk förstår vilken ekonomisk kollaps hela världen står inför.. jag tror inte folk förstår hur stor del av all världens produktion det är som är i kina... men låt mig säga så här.. det är mycket... 


och även om folk inte märker av det än... så ge det några veckor.... plötsligt.. inte några nya boxershorts... du kan inte laga bilen för det finns inte reservdelar... inga delar till mobiler... inga nya mobiler... alltså you name it.... 


Alltså Corona i all ära.. men kom igen... släpp dödshypen... ja det är smittsamt... men det går på rätt håll... dödsantalsprocenten sjunker... tillfrisknanden ökar... det nya vaccinet kommer att gå loss... 


Men den är den ekonomiska kollapsen som kommer att döda folk... skulle det bli så att det passerar mars... går in i april... räkna med miljoner och åter miljoner arbetslösa människor I HELA VÄRLDEN!!! UH UH en smittad svensk... tänk dig tiotusentals, hundratusentals arbetslösa svenskar... hela handeln... 


nä usch... det var inget kul besked idag... hade verkligen hoppats på att de skulle komma igång idag.... 


så fakk dizz... vi drog och bowlade och käkade på olerays.... slänger upp lite bilder... 


                       

Av Stamp-E - 16 februari 2020 20:54


Morran & Tobias... alltså helt galet... galen film... vi har sett serien lite tidigare... men aldrig filmen... men wow... 


alltså helt fantastisk.. vi skrattade så vi bajsade ner oss... ja igår bajsade vi ner oss för vi var rädda... mycket bajsande här.. men sån är jag.. kiss o bajs... barn roar sig lätt... haha... 



Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards