Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2008

Av Stamp-E - 31 december 2008 15:42

KIDS: dont try this at home


först ser ni vad ni behöver ....


sen resultatet...


o själva detonationen ska jag berätta om senare.. hehe.... :D

Av Stamp-E - 31 december 2008 14:32

fan... får nyårs-hälsningar o sånt shit men jag kan fan inte se vem det är.. så jävla bull... skickar dock tillbaka o frågar så något nummer har jag lyckats få tag på igen.... jaja.. för att glädja mig lite så packade jag upp alla paket o raketer o sånt... så jag blev lite gladare.... :D ... hehe.. snart kommer mörkret... fan vad jag ska smälla.. hehe... I LOVE IT.... happy fucking fucking new year

Av Stamp-E - 31 december 2008 14:31

Av Stamp-E - 31 december 2008 11:44

så fucked.. när jag öppnar luren nu på morgonen så är min telefon-bok helt jävla tom.... fattar ni.. helt fucking tom... så sick... ja visst, jag lyckas hitta mina gamla nummer... men ALLA nummer från när jag skaffade nya luren är borta... så sick... alla gamla o nya vänner från när jag återupptog mötesgående är borta, alla nya kolleger, chefer o inblandade i mitt nya jobb/projekt är borta... så jävla sick.. får såna spel..fattar fan inte vart det är... så jävla bull..helvete oxå.. skit-kul.. knulla hela detta jävla fucking året... fuck... hoppas verkligen att nästa blir bättre.. för helvete oxå....


happy fucking fucking fucking new fucking year fuck

Av Stamp-E - 31 december 2008 10:57

Av Stamp-E - 30 december 2008 19:19

fakk.. var o stor-handlade idag... första storhandlingen för mig själv men vi gick ändå tillsammans.. o inte nog med att det blev dyrt som fan,.. lill-grabben gnällde, o det var sjukt mycket folk i affären.. som tur är så sväljer city gross så jävla mycket folk så det är aldrig panik-trångt...


hehe.. jag stoppade in lill-killen i en av de stora frysarna som dom har.. haha... han höll på o öppna o stänga dörrarna så jag var bara tvungen.. men tror du han lärde sig något av det... ehhh.. NOT.. gott nytt år om vi inte hörs.. haj haj

Av Stamp-E - 29 december 2008 17:38

hehe... har gått loss totalt i år... typ som de senaste nyåren oxå... tur jag sparat pengar, för det blev gaaaanska dyrt i år.... hehe.. men det är det värt.. störigt att jag bara hittade spanska smällare i år... jag brukar köpa salut-skott annars.. dyra, 150 styck, men my god,,,, dom är verkligen värda vartenda öre... men tyvärr.. :( inga såna i år.. får nöja med med dom små spanska.. helt ok knall, men inget att jämföra med de som knäcker såna hel-gjutna papperskorgar... dom delas på mitten av salut-skotten..hehe. inte för att jag någonsin har smällt såna i såna pappers-korgar, jag har bara hört det berättas..hehe....


hej hej

Av Stamp-E - 28 december 2008 21:31

hej hej.. det var faktiskt riktigt nice o hänga med lilla-syrran, hennes gubbe, hennes två ungar, min son o morsan igår.... käkade gott hela tiden o bara snackade en massa om allt möjligt.. mycket nice.. har inte så mycket mer att säga... har haft den tråkigaste poker-kvällen i manna-minne ikväll.... it suxxxxxx... peace yalll

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards