Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 26 december 2008

Av Stamp-E - 26 december 2008 12:34

tog bort några kommentarer som först godkänt... orkar inte med massa jidder... har det jobbigt nog som det är med allt shit som har hänt.. nu försöker jag bara blicka framåt o försöka reda ut vad som behövs för att allt ska fungera bäst... o det vet tyvärr inte någon av er.. det är inte ni som lever mitt liv.. o det är inte ni som ska leva mitt liv.. o hey, ni ska vara jävligt tacksamma för det... visst, alla har sina små helveten, men man ska tänka på att ens egen verklighet är ens egen verklighet... det finns alltid någon som har det värre, men det gör inte att ens egen smärta eller egna problem försvinner eller blir mindre bara för det...


jag har aldrig sagt att jag ALDRIG kommer att förlåta den o den för det o det som den o den har gjort.. jag skriver bara om hur jag har det JUST NU.... sen vad som händer sen har jag ingen aning om... jag måste tro på att saker o ting blir bättre, att människor kan förändras, att jag själv kan förändras... hade inte andra människor trott det om mig för några år sedan så hade jag ej levt.. men folk i min närhet gav inte upp om mig o titta nu... det har ändå hänt en hel del på de senaste sju åren... inte bara bra men fan vilken skillnad ändå...hehe.. ni som var med då vet precis vad jag menar....


hej

Av Stamp-E - 26 december 2008 02:37

det löste sig... det var lugnt.. bara drygt när folk krökar o blir lide dryga o sånt.. allt bra spel bara blev helt förstört av deras supande o drygande o fylle-snurr o allt sånt shit.. inget flyt alls i spelet, bara fördröjningar av deras snöande.. så så fort vi var klara med första så tog jag allt shit o drog hem... ja lille gubben ville inte sova hos mormor heller så vi hämtade upp honom, hyrde ett par feta filmer o köpte lite gott... det var faktiskt chill.. jaja, dags o sova nu.... snart i alla fall.. natti natt



Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards