Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Stamp-E - 27 december 2008 16:15

hehe.. det slog mig när jag tittar på bilderna jag lagt upp att dom påminner lite om såna där hitte-po-före o efter.. den ena lide mörk, den andra lide ljus... skillnaden är att jag tycker den mörke med skägg o mustasch är snyggare än den ljus hel-rakade.... o andra sidan så är det ju främst förändringen som skrämmer mig... har ju haft skägg o musche så länge .... det kanske är snyggare så här??? hehe. lite svårt o ångra mig nu ändå... o fan.. jaja .. fakk it.. hej svejs alla

Av Stamp-E - 27 december 2008 15:04

lol.... var precis ute med hunden en lång runda.... lyckades på den rundan hitta både en dvd-p-rulle o en karta tramadol..... mmmm.. försöker gud pröva mig eller what.... :/ ... hehe.. men jag tog p-rullen.... :D o jag plockade faktiskt upp kartan med tramadolen... :O men jag tryckte ner den i bajset i hund-bajs-påsen, knöt påsen o huttade den i närmaste papperskorg..... mmmm.. men jag blev litta sugen, det ska jag erkänna... några pix o bara möga i allt snurr hade varit najs.... men men.... fakk denna medvetenhet... bara för idag.. peace out

Av Stamp-E - 27 december 2008 13:58

ska dra o träffa min lill-syrra från 08-land idag igen... ska bli kul.. dessutom få käka lite av morsans jul-mad...hehe... har ju missat den helt i år... så det ska bli najs... bara softa o snacka skit...


o till folk som vill säga saker till mig.. jag har telefon.... ni har mitt nummer... kommentarer på en blogg är just till för det, att kommentera inlägget.. inte långa utlägg om personliga åsikter om saker som inte rör inlägget... just call me, im always in... :D saaar vi

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards