Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2013

Av Stamp-E - 30 november 2013 01:17

4 av de fem hetaste objekten hehe..... sålt för över 40000 bara på fyndiq i november... och lätt minst samma på tradera... plus blocket.. och webshoppen.. och nu går vi i december hehe.... 


 

Av Stamp-E - 29 november 2013 20:13

struntade i kalender i år... äter ju bara gott på lördagar, så jag tänkte det var onödigt... 

köpte var sin till O, E och K..... 


men tro fan... idag i brevlådan... dimper den här ner...


 


O det är la-la från Lindt... så det är fina grajor :D


Det får bli att äta 7 stycken varje lördag haha....


fan jävligt generöst... Tack Mr Green..... 

Av Stamp-E - 29 november 2013 13:09

har ju fan helt slut på vissa saker, nu fick vi en liten uppfyllning av vissa färger... men shit vad det går... på måndag så drar vi nästa beställning 750 olika fodral till surfplattor 10,1", 9,7", 9", 8", 7".... massa olika färger och modeller... 

samt alla nya produkter :D


idag så inkom det (förhoppningsvis, för jag har inte öppnat dom än) skärmskydd till Microsoft Surface, 

flipfodral till ipad 2/3/4 och till ipad air samt lite annat smått o gott, skärmskydd till ipad etc etc.... 


 


"God"Zilla (fyndigt ang. hans namn huh hehe) tog sin plats direkt... 


 


så nu har jag att göra ikväll haha... 

Av Stamp-E - 28 november 2013 08:19

tog bland annat 60 kg i knäböj igår.... en jävla skillnad, en trippling på typ 6 veckor.. :D


coachen sa att va fan, ska du gå om mig haha.... nä skämt åsido, han har 110-120, men vi eggar och sporrar varandra bra... jag utmanar honom, så han kör sick hårda pass med mig, men det är det jag vill ha... .


det märks speciellt på magen just nu... den är liksom hård och varm hela tiden.. känns jävligt gött...

och bicepsen... ;)


jaja.... har inte hållt på så länge.. men det är kul.. ser ju utvecklingen... skriver ner varje pass exakt hur mycket jag tar och vilka vikter....


haj haj 

Av Stamp-E - 27 november 2013 15:02

precis lagt beställningen och betalt den, den skickas i nästa vecka.... 


Ger ett litet smakprov hehe


     


Har dessutom beställt flip-fodral (sjukt feta, fråga någon som har ett) i ett gäng nya storlekar..


nu kommer vi ha dom i 7", 8", 9", 9,7", 10," .... dessutom märkes-bundna fodral till ipad 2/3/4 och ipad air... 

i 8 olika grymt snygga färger... 


stay tuned :D



Av Stamp-E - 26 november 2013 00:20

Shoppen uppdateras nästan varje dag med nya roliga och användbara produkter. Nytt precis inkommet Toshiba Klass 10 64 GB usbminne endast 249 spänn!

Http://www.malmoteknik.se

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards