Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Stamp-E - 5 november 2013 12:31

akut-tandläkaren tyckte samma sak som min vanliga tandläkare ang tanden.. 


visst, den går att rotfylla, men hela benet på baksidan är borta, och den är mer eller mindre bara en stor lagning, så det kommer med största sannolikhet inte att hålla utan det blir bara onödiga pengar... 

och eftersom två olika tandläkare sagt samma sak, och att tanden var den längst in förutom visdomstanden, så fick den gå bye-bye.... men jääävlar vad den satt.. jag stod rakt ut i luften med hela kroppen som en jävla pinne, som ett gammalt svävande damen trolleritrick....


men till slut så lossnade den jäveln.... hon sa oxå att det var en massiv infektion.... så smärtan i tanden kunde de ändå inte bedöva bort.. så det gjorde jävligt ont ändå... men fuck it... nu är den borta.... och nu ska smärtan lätta...


men inget äta eller dricka på 3 timmar är tufft.. speciellt eftersom jag varken åt frukost eller lunch... men men.. what to do... det finns en mening med varför de säger så... så då är det bara att följa...


det blir två roliga klient-besök nu... mhm....  

Av Stamp-E - 5 november 2013 10:33

Kvinnan, tjejen, kommer hit, säger att hon precis blev uppringd och fick jobb, och vill inte ansöka.... 


jag önskar henne lycka till, säger att hon slipper bli registrerad och säger att hon kan ansöka i framtiden om det skulle behövas...


:) så borde alla nybesök vara hehe... 

Av Stamp-E - 5 november 2013 10:01

alltså tandvärk är så sjukt jävla brutalt så det finns inte.... 

jag är så sjukt svullen i käkbenet så det är fan mer smärta utanför tanden än i den.... 


en timme och 28 minuter kvar...

Av Stamp-E - 5 november 2013 07:30

sinnessjuk tandvärk... 


fick precis tag på tandläkaren och har bokat in en akut-tid 11.30... 


fan... somnade vid 00 ungefär... vaknade ganska exakt 03 med sprängande tandvärk...

alltså det är samma tand som spökat till och från, jag håller på hos tandläkaren och finurlar med den, för 

vi vet inte riktigt hur vi ska göra med den.... rotfylla eller ta ut... eftersom den är så kass... 


anyway... vaknar med sinnessjuk tandvärk.. rusar upp och tar ipren och alvedon... 

och börjar vänta... och tänker att halv fyra får jag väl sova igen i alla fall... 

eller fyra... 

eller halv fem.. 

eller fem... smärtan vägrade släppa.... 

vid halv sex så tror jag att jag slumrade till lite grann... 

för att väckas av väckarklockan 06, bara att gå upp.... 


har inte kunnat äta något heller... har så jävla ont...


jaja... nu har jag en tid i alla fall.. så får jag se vad som händer.. något får de göra...  

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards