Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under januari 2022

Av Stamp-E - 30 januari 2022 14:29

Av Stamp-E - 29 januari 2022 23:27


FFS wow vilken jefla fet rulle alltså... alltså på riktigt.... galet fet action (och jag är extremt kräsen när det gäller action så någon fattig jävla fast and the furious uttjatad action), riktigt fet story, snöiga skådisar som fan (trots att de flesta inte är några "namn"-skådisar), och ett riktigt coolt avslut... jaja .. alltså.. haha.. jaja denna rullen var riktigt fet, en sån där man bara önskar aldrig tar slut och att det annars kommer en uppföljare... Dock en stor varning... EXTREMT EXTREMT VÅLDSAM... alltså jesus va våldsam... och riktigt mycket närbildsshit... alltså jag är en storkonsument av riktigt sjuka filmer. Men våld som upplevs "på riktigt" gör mig mycket mer berörd och jag sa nog "för helvete nej nej för helvete" högt hur många gånger som helst under filmen haha... Och alla satt bara och sa AJ Aj och massa sånt haha under filmen... jaja denna måste ni se alltså.. ni bara måste... 

Av Stamp-E - 29 januari 2022 00:07

           


PAPPERSSUGRÖR KAN HOPPA OCH SKITA


         


LÖKRINGAR OCH MOZZARELLA I ALLTSÅ OH BOY


 


DE HAR FAN TA MIG BYTT UT GUACAMOLEN MOT NÅGON VITLÖKSSÖRJA FFS


           


(JA DET ÄR BARA DET JAG ÅT HAHA)


   


JA DET ÄR INTE LÖRDAG MEN VA FAN INGEN BIO UTAN PUL


           


SJUKASTE FÅTÖLJERNA JAG VARIT MED OM NÅGONSIN HAHA




Och nu till filmen.. alltså wow.. ett fakking mästerverk.. 


Det kräver dock att man har koll på sina Scream, eller åtminstone ettan men gärna lite från de andra och givetvis från Stab (som är Scream-filmerna från Scream-filmerna, ni som vet ni vet) 


Men riiiiktigt bra rulle. Bra story, bra action, bra slakt, bra meta-humor, riktigt bra skådespelarensemble, allt hade rullen, höll från början till slut.


Trevlig helg


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards