Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under mars 2014

Av Stamp-E - 30 mars 2014 15:57

Av Stamp-E - 29 mars 2014 22:30

vi har precis sett "The Hungover Games".... 



trots att jag bara sett några av filmerna som den parodiserar på, så kunde jag uppskatta den.... (inte så svårt då de populära filmerna trailras (fyndigt ord va, parentes inom parentes dessutom haha) helt sönder så man kan säga man sett dem utan att ha sett dem) 


jo men den är terror, rolig, ball, och kraftigt under bältet-humor hehe... mycket kiss, bajs, och kön... hehe... plus massor av TUDOR :D 


jag ger den därför 4 av 5 bröstvårtor mohahahahahaha

Av Stamp-E - 28 mars 2014 17:39

                                                                                                                                           

Av Stamp-E - 27 mars 2014 08:22

känns i benen... 


haha.. jag har inte haft träningsvärk för löpning sedan jag vet inte när... 


och jag är tacksam för den... det var tufft igår... men det gick... :)


styrketräningen går oxå bra.. satte ännu ett PB (personbästa) igår i hantlar

låg sne bänk när jag körde bröst 22,5 kg (ja i varje näve haha) ... 

och utan back-up bakom mig, för min coach har alldeles för mycket andra aktiviteter nu för sig.. 


jag är jävligt glad och stolt över mig själv att jag kör stenhårt trots att jag nuförtiden går dit själv nästan varje gång.... jag köttar som fan, och flabbar lite skit med dom andra där.. .det är ett skönt hak, med softa människor.. inte massa anabola-pack och testesteron-stinna ungtuppar som på gamla haket.... 


för att inte snacka om baltiskan förr... remember haha

Av Stamp-E - 25 mars 2014 08:09

Träffade samma pt-snubbe igår, jag bara hälsade men han fångade mig och började fråga hur det gått med intervallerna... jag sa att jag kört det under förra veckan och berättade lite hur det känt... 

jag frågade lite om när man ska "kicka" upp det ett snäpp till, har ju kört på 12,5 km/h och 2,5 i lutning förra veckan... sista passet på fredagen körde jag hela rakt igenom... 


så jag drog intervallerna på 13 km/h och 3 i lutning... och herre min skapare.. 


jesus.. haha... men jag tog mig igenom det.. spyan var nära, men jävlar jag gjorde det! :)


fuck jante

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards