Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2022

Av Stamp-E - 29 november 2022 22:21


alltså O to the M to the fakking G... alltså... herrejesus va jag har saknat dessa jeflarna... 

ni som vet ni vet, ni som inte vet, se ffs de gamla serierna och den gamla långfilmen... 


Alltså denna var i samma stil som de alltid varit... så gillar man dem, så gillar du denna... haha.. bra recension va haha

Av Stamp-E - 28 november 2022 16:03

Av Stamp-E - 27 november 2022 21:42

Av Stamp-E - 26 november 2022 23:00


herrejeflar vilken rulle... rysar-skräck-komedi-drama-thriller typ någonting.... 


cool story, en hel del riktigt köttiga scener, härlig igenkänning deluxe, ja allting, jag vill inte avslöja någonting alls direkt så om rullen men verkligheten kommer alltid ikapp en typ haha



Av Stamp-E - 19 november 2022 22:35


en riktigt fet dansk rulle som påminner klassikern Flugornas herre. 


En djup existensialistisk rulle om ett gäng ungdomar som söker efter det viktiga i livet och triggar varandra, tja, alltså riktigt riktigt spännande från början till slut, vill inte knasa för mycket men riktigt spännande.

Av Stamp-E - 13 november 2022 22:40


började ganska segt och invecklat men utvecklades mer och mer och den höll spänningen ända fram till slutet. Man blev riktigt engagerad och upplevde det ganska personligt, så som man kan bli när det är en riktigt spännande och bra film, så det var riktigt kul, ni vet när man skriker till teven "nej nej" eller "gå inte dit" ja ni vet hehe när man är helt inne i skiten... 


jo men denna var klart sevärd och den var spännande och en bra story.

Av Stamp-E - 13 november 2022 20:57

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards