Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under januari 2020

Av Stamp-E - 31 januari 2020 07:01

fan... har ändå hållt mig positiv och cool hela tiden.. och försöker vara det nu oxå.... 


men nu har det kommit mail från vår största leverantör... vår största asiatiska leverantör... 

skulle ändå gissa att kanske 50%-ish av våra produkter kommer från kina (lite iofs om man jämför med många andra, skulle gissa 90-95% av världens produktion sker där) att de förlänger sin nyårsledighet (de skulle kommit tillbaka den 3e) till den 9e. 


Detta betyder att alla leveranser MINST är fördröjda en vecka... ni kanske tänker, att vadå, en vecka, vad är det liksom... men ni får sätta er in i att vi får minst 2 leveranser i veckan från kina.... och de har redan haft stängt i 2 veckor, det är samma varje år, så det har vi planerat för, men vi har ett stort antal färdiga ordrar som ligger betalda och väntar på att komma iväg, vi har mycket produkter som är slut i lager... 


så ska man vara drastisk i siffrorna, så kan ni tänka er att någon skulle ta bort 25% av era intäkter en månad... det är t.ex allas löner i företaget.... det är alla pengar som ni skulle äta för, köpa bensin för, etc... ja ni hajar... 


jaja får hålla huvudet kallt, som sagt, ingen vet någonting än.... 


trevlig helg

Av Stamp-E - 27 januari 2020 19:21

Av Stamp-E - 25 januari 2020 10:42

Av Stamp-E - 24 januari 2020 09:58

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards