Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Stamp-E - 31 augusti 2011 08:15


Hemligheten om hur man får ett långt liv…… 


 


En läkare uppmärksammade på sin morgonpromenad denna gamla dam, du ser avbildad här ovan, som satt utanför sitt hus och rökte en cigarr.

Han gick fram till henne och sa: ”Jag kan inte undgå att lägga märke till hur lycklig du ser ut. Vad är din hemlighet?”


Jag röker tio cigarrer om dan”, sa hon. ”Innan jag går till sängs röker jag en stor skön joint.

Dessutom dricker jag varje vecka en hel flaska Jack Daniels och äter bara skräpmat.

Till helgen häller jag i mig piller, har sex och utövar ingen sport.”


Det är ju helt otroligt! Hur gammal är du?”

Fyrtio”, svarade hon.

.



Av Stamp-E - 30 augusti 2011 07:35


LIMITLESS! Helt fantastisk... underbar... grym.. spännande... underhållande.. rolig... känslan av tillfredsställelse följer en från första till sista filmsnutt.....


jag säger bara SE DEN!!!

Av Stamp-E - 29 augusti 2011 07:34

fredag.... träna, chill hemma med puckik o p...


lördag... fest hos lille-brorsan som fyllde 30... regnet öste ner, jag satt i hammocken i några timmar o drog hem sen, tyckte det sög balle där (jaja, man har inte det roligare än man gör det men då får jag väl skylla mig själv haha... nej det var ok men jag tyckte bara det var tråkigt i allmänhet), puckik kom över o vi lirade på datorn, sen hämtade han k o p och sen chill i några timmar till.....


söndag.. upp efter 16.00 :D sen käkade vi pizza, och chillade framför datorn o tvn hela kvällen..... det var helgen det ja...

Av Stamp-E - 26 augusti 2011 07:44

ja alltså vågen var på jidder-humör idag, så jag kan bara säga att jag tappat mellan 1 o 7 hekto haha.... vi får se nästa vecka istället...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards