Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under januari 2016

Av Stamp-E - 31 januari 2016 00:45

EGO



filmen var sådär... har svårt när det är så där mega-klyschigt (ja jag vet, jag är skräck-fan, men de klyschorna

är helt annorlunda, jag menar, vem blir trött på bröst och slakt hahahahahaha)


anyway... det var ändå en mysrulle... kärleksdrama som funkar... 


tjingeling

Av Stamp-E - 30 januari 2016 14:13

frun ropar på mig i panik, spindeln från sagan om ringen sitter på väggen.... 


och ja... det var den.. och vad gör Stamp-E då? Jo tänker på sina läsare och rusar

efter mobilen för att fota... men serru... spindeln var trött på att media jagade

henne efter alla filmer, så den skrev Rippa-Rappa och så bara hoppade den ut

från kanten på vasken, gjorde hål i golvet och slängde upp badkaret på sin rygg..


efter att ha spolat kubikmeter med vatten på den jäveln så fick frun själv nog

och tvingade den jäveln att pensionera sig.... 


så ja... det är ert fel att min manlighet är förstörd... fyyy på er... 

Av Stamp-E - 30 januari 2016 09:59

Av Stamp-E - 29 januari 2016 08:02

ska inte trada om vikt... studsade upp igen på samma som jag avslutade förr-förra veckan med.. 

who gives a fuck.... 


förkylningen jiddrar.. och med ett krävande företag, för korta nätter och för pigga ungar, 

så lär jag ju aldrig bli frisk.. 


men men... det heter ju Ät dig frisk.. så jag borde bli frisk snart HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


trevlig helg

Av Stamp-E - 29 januari 2016 00:59

glöm inte besöka... 


http://www.urdjuret.com/Music/Heritage.html


UrDJUret

Av Stamp-E - 25 januari 2016 07:44

helt otroligt... grön-gult i hals och näsa... 


men i alla fall känns det mycket bättre i kroppen... 


ska försöka sköta kosten ändå.... kriga po... och hoppas det släpper nu denna veckan

så att jag kan komma igång med träning igen.... 


försöker sova men inte så lätt med en snarkande fru och en terrorist

i sängen som håller på och rumsterar.... 


japp... bara kriga po... 

Av Stamp-E - 24 januari 2016 13:24

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards