Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2020

Av Stamp-E - 27 december 2020 15:32

Ja det var bara att kasta allting tyvärr

Av Stamp-E - 26 december 2020 14:14


HEEEEELT UNDERBAR... alltså på riktigt.. wow... haha... visst, jag ska vara jätteärlig, jag var lite skeptisk de första 10-15 minuterna då det kändes lite väl farsartat, men det släppte, och sen följde en klasssisk jönsson ligan film i sitt bästa klimat... verkligen verkligen en bra film innehållande alla de känslor och spelrum som de ska ha... 


är ni en jönsson ligan fantast så kommer ni älska filmen.. ge den som sagt en stund att komma igång (och ge fan i att hänga upp er på vem som spelar vad nuförtiden och vem som var bättre på den och den rollen bla bla bla) så kommer ni att älska den lika mycket som alla vi gjorde.

Av Stamp-E - 26 december 2020 10:08

sorry. 


därför inga inlägg på länge. inte ens youtube... 


åkte på något skit någon dag eller två före jul... 


krigar på.... 


hoppas att det har vänt nu men man vet aldrig.... 


god jul iaf.

Av Stamp-E - 13 december 2020 00:58


andra rullen i denna säsongen av framkrystade beck-rullar... förstår inte stirret... bättre att droppa en rulle om året som är dunder än detta pumpande... alltså denna är som den första.. de funkar... men det blir liksom ingen bio-kvalitet... man skulle kört det som en serie... men denna var i alla fall lite mer spännande än den första.. .men inte mycket mer.. haha... 

Av Stamp-E - 13 december 2020 00:56




Ännu en Beck-rulle från Beck-fabriken. 


en helt ok story men filmen funkar så där. Det känns lite framkrystat och skulle passat bättre som en tv-serie med typ högst 1 timmes avsnitt än klämma fram massa rullar.... Den funkar men inte mer... Hade jag sett den på bio så hade jag nog känt mig lite blåst... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards