Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

mitt projekt... :(

Av Stamp-E - 13 maj 2011 08:00

vågen visade 141.1 kilo..... ner 7 hekto... totalt 31 kilo... o jag känner mig så jävla missnöjd.... fan.... jag vet jag vet, jag ska inte vara det, men jag är det ändå... jag trodde jag var förberedd på att jag kanske inte skulle gå ner något speciellt denna veckan oxå, men jag blev ändå jävligt besviken... har tränat som en jävla idiot....


jaja.... nästa vecka får vi se hehe.... jag ger fan inte upp.... besvikelsen lägger sig så sakta och stoltheten kommer ifatt.... 31 kilo är ändå bra.... men men....


jag blir samtidigt lite paranoid.... kommer jag aldrig kunna äta normalt igen??? jag äter liksom en 180 kaloriers shake till frukost, jag äter en 200 kaloriers bar till lunch, och sen är det vanlig middag... kanske kanske en frukt då o då.... lördag äter jag vanlig frukost och gott på kvällen.. men bara då...


jaja... det är i framtiden det... jag har sagt 2012 ut oxå innan jag säger något om något...


ha en trevlig helg alla.. det ska jag försöka ha...

 
 
Kerstin

Kerstin

13 maj 2011 20:36

7hg ner på en vecka är bra och intala dig inte något annat!

Äter du tillräckligt? Du vet att kroppen kan kämpa emot viktnedgång om man inte äter tillräckligt.
Nu när du tränar också så får du äta mer.

Jag känner igen tänket med vad händer sedan. Det är samma visa för mig år efter år, ner/upp i vikt för att jag inte kan hantera maten efter min viktnedgång.

Men denna gång tänker jag på att ändra mina vanor för alltid mer än att jag måste gå ner mycket i vikt och det snabbt. Jag tänker långsiktigt nu. Det du ska göra senare är att byta ut shaksen mot riktig mat.

Det kommer gå bra det tror jag!

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

16 maj 2011 08:58

ja det får duga hehe...

äter tillräckligt.. ja det tycker jag faktiskt...

byta ut shaksen... nja.. känns som om det skulle funka o köra med dom för evigt.. o det är ok... så länge jag kan komma ner ordentligt o hålla mig där...

 
Milla

Milla

13 maj 2011 22:08

Men när du tränar bygger du ju muskler och muskler väger mer än fett! Hur som helst 31kg är j*vligt starkt jobbat, kämpa på :D

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

Stamp-E

16 maj 2011 08:57

tack tack

 
Ingen bild

mamma

13 maj 2011 23:07

Du skall vara nöjd med Dig själv! Vikten dalar i alla fall även om Du inte tycker det är tillräckligt. Det är också viktigt att dricka mycket, vatten är ju bäst förståss! Långa promenader gör också nytta.

Stamp-E

16 maj 2011 08:56

yes i know mother

 
Ingen bild

Mamma

14 maj 2011 21:46

Tänk på att muskler väger mer än fett!

Stamp-E

16 maj 2011 08:56

haha..inte du med haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards