Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Stamp-E - 12 maj 2011 07:45

o ja, det är märkvärdigt för mig..... har den enda träningen varit att stoppa i huvet i många år så är det en stor grej....


jag körde hårt som fan.... överdrev dock inte... kände ändå mina begränsningar.... men jag körde hårt... 90 minuter non-stop, de enda pauserna var när jag gick mellan maskinerna.... körde hård hård power-walk på löpbandet, och många reps på den där maskinen där man använder ben o armar samtidigt, ingen susning om vad den heter.... svetten sprutade som en gejser, och jag bara log... hehe... fan sen jag började gå ner så svettas jag inte vanligt speciellt längre, alltså när jag typ bara gör vardagliga grejer... så det är skönt att bara så där tok-svettas.... svepte en full flaska vatten på dom 90 minuterna...


men jag är tacksam att jag väntat med att sätta igång.... tror ärligt talat jag inte hade orkat köra så om jag hade haft 30 pannor extra på kroppen.... för fast än jag fortfarande väger väldigt mycket, så känner jag mig ändå rörlig och ganska smidig... (gått från aga-spis till bänk-spis hehe)


jag får bara hoppas att jag kan behålla motivationen... o min motivation är ju resultat... så jag väntar med spänning på vad vågen säger imorgon... o ja, jag vet, det kanske inte ger resultat direkt, det har jag räknat med.... jag har sagt att jag kör hårt i minst tre veckor fast än jag inte går ner något speciellt... har det inte förändrats sen så får jag kanske snacka med någon expert, möjligt att jag då gör något fel.... men det är då det... just nu kör jag på, jag känner det i kropppen, jag sover som en dåre efter det hårda passet....


haj haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards