Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2012

Av Stamp-E - 27 februari 2012 14:35

hehe... japp.. då ska man gå o se/höra NEW KIDS ON THE BLOCK + BACKSTREET BOYS!!!!!!!!


erkänn att du är sotis.. så jävla coolt... hehe... ja jag vet, jag är en fjåne, men va fan, jag älskar pojkband... hård techno/rap o så pojkband hahaha....


    

Av Stamp-E - 26 februari 2012 20:21

torsdag... lirar pukker på klubben på värnhem.. gick inget vidare... men det var trevligt... sen bara natti natt.. 

 

fredag.. upp tidigt.. iväg o träna... tvätt... k skulle jobba så jag hängde med puckik hela kvällen.... 

 

lördag.. upp tidigt som fan.... fick ju en hel-fixning av bilen i present när jag fyllde år, så det var dags att använda den.... hämtade brorsan som skulle göra det o drog till hans jobb.... 

 

så här såg bilen ut före....


   


efter att ha dumpat brorsan där så handlade vi massor av god frukost och drog hem o käkade tillsammmans... sen satt jag o puckik och spelade klickspel medans k lirade lite poker o sen sov.... e klickade med oss o lekte för sig själv.... 


efter kanske 9-10 timmar så var brorsan klar och jag drog o hämtade bilen.... 


   


o jag säger bara WOW... herregud vilken skillnad... geez---- .... ja helt otroligt.. ser helt ny ut... den är 30 år gammal.. hajar ni..haha... 30 bast.... 


sen blev det bk, coop, o lira lite par-tolva o risk.. en soft skön lördags-kväll..... 


söndag... e-mans kalas på leos.... mycket lyckat.. jättefina presenter.. alla var nöjda.... hehe.. ja lite wajnande vid maten o lite hårt ibland i leklandet, men i det stora hela mycket lyckat.... 


                 


o wow va fina grajjor grabben fick...


 


sen fick det bli falafel o kebab och kvällen avslutas i lugn o rol framför teven..... 

Av Stamp-E - 24 februari 2012 08:57

vikt idag 105,2.... ner 1 kilo... sammanlagt 66,9 kilon nedgång.... känns nice.... spänd inför läkarbesöket på torsdag..... trevlig helg... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards