Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2017

Av Stamp-E - 28 november 2017 21:11

Den edallunk sönder smaklökarna

Av Stamp-E - 26 november 2017 21:21

Av Stamp-E - 25 november 2017 23:47


alltså J TO THE MOTHERFUCKING IG TO THE FAKKING SAW... JIGSAW.. SÅÅÅÅÅ FET!!!!!!!!


dom har lyckats.. alltså verkligen lyckats fånga essensen i vad detta handlar om... om man är ett "die hard" saw-fan och ser filmen så förstår man precis vad jag menar... känslan man hade från början, i ettan och tvåan, som man sen tappade och lyckades hitta mot slutet av serien igen... och nu... i sitt esse... alltså helt fantastisk.. 


den där där man inte lägger allt krut på att det ska vara så slaktigt som möjligt.. även om det kan vara ganska slaktigt.. men inte äckel-slaktigt.. utan det är nästan så som att det som händer när man inte uppfyller det man ska göra, och fällan utlöses, så släpper man fokus där, och man typ bara känner stänket av blod på sig... ähh ni förstår vad jag menar... mycket mycket bra rulle... 

Av Stamp-E - 20 november 2017 00:25

https://youtu.be/zF316RfnKmA

Bloggar från sängen...

Nej ingen höjdarrulle alls. O det hände för lite för jag ska kalla den dålig... den kändes som en video från jockiboi ?

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards