Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Stamp-E - 27 oktober 2010 10:44

var ju tvungna att hitta en ny pizzeria nu när jag flyttat, vårt favvo-ställe levererar inte till den stadsdelen där vi bor nu...


sökte på nätet.. hittade http://www.pizzakungen.se/


beställde... tog en timme ungefär...


det här kom...


  


örk säger jag bara.... ja förutom att pizzan typ bara var bröd... så var den liten, kassa ingredienser och smakade allmänt mög... plus att dom lagt oregano på fast än jag uttryckligen bett att få utan.... nej det var ingen kulinarisk upplevelse direkt.. plus att dom var dyra.... 195 spänn för 3 vanliga pizzor är fan dyrt....


jaja.. då vet jag det....


o varningen var inte ang. pistol-nissarna... för jo, klart det är flera som är stollar.... för jag varnar inte... man kan inte gå runt o vara rädd för att bli skjuten.... o ska man vara rädd, ska ALLA vara rädda... för det är en ren slump att de flesta "offer" är från andra länder.... för 39.4 % av malmös befolkning har ursprung i andra länder.... så antingen så ska alla vara rädda, eller så ska ingen vara rädd.... bra va .. :D sug på den sd haha..


Av Stamp-E - 25 oktober 2010 11:05

fredag... pukker o chill...


lördag... kalas... j fyllde byxmyndig.. wooohoo.... snodde lille j direkt på kalaset hehe..


  


sen hem.. packade som idioter långt långt in på natten....


söndag.. upp efer några timmars sömn... hämtar flyttgubbar runt i stan innan åtta på morgonen... hem... bjuda på frulle o nybakade kanelbullar.... sen flyttar vi... matpaus.. flyttar vidare.. höll på i ungefär 13 timmar....


chill på kvällen...


måndag... host snörvel.. förkyld igen... orkar inte skriva mer nu.. hej

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards