Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Stamp-E - 4 oktober 2010 09:15

det sägs ju att vissa människor odlar potatis i vardagsrummet, vissa människor har får på balkongen.. ja ok, jag får erkänna, vi socialsekreterare odlar blommor på våra kontor....

  

Av Stamp-E - 4 oktober 2010 09:02

fredag... chill himma... glodde på Exam....




 fan schysst rulle... k gillade den så där, men jag diggade verkligen den... hela grejen med filmen.. skådisarna... manus, allt..... mmmm...


lördag... knega i tyringe som dealers.... körde från malmö 14.00, hemma 04.00 14 timmar senare... efter bensin och hundvakt... 350 kronor var.. ETT FUCKING SKÄMT... sinnes... alltså shit... vi tyckte vi tjänade dåligt förr-förra gången då vi gjorde 900 var efter bensin o sånt.. men detta var bara löjlligt.... fakking löjligt..... men men.. sånt kan man inte veta i förväg... dags i november igen... hoppas på bra lovor då....


söndag... jakt på nya grejer till nya lägenheten.... först mediamarkt... sista dagen på deras avgiftsfria avbetalning.... men där fanns inte ett shit intressant.. tyckte allt vara dyrt... så vi skippade det... drog till elgiganten.. samma skit där... dyra grejer.. dåligt utbud.... så vi handlade käk o sånt o drog hem till p o p och lagade middag o lirade kort... sen hem o söve.... det var helgen det...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards