Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Stamp-E - 8 oktober 2010 08:48

ja då blev det plötsligt klart igår kväll för flytt inom typ två veckor.... det är egentligen den 1:a november, men han som ska flytta in har massor att göra så vi sa att vi ska försöka släppa den en vecka tidigare...


men direkt blev det litta ångest igen... för det är jävligt mycket som är fucked i lägenheten... men snubben som ska ha den jobbar med att renovera lägenheter för fastighetsbolaget vi bor i så han skulle fixa allt själv... o vi har bett honom att vara med på besiktningen så att han kan säga lite grejer... visst, vi räknar med att vi får betala en del , men kan man slippa en hel del så hade det varit skönt för kassan... för den är kass haha...


fick snackat med förvaltaren imorgon... blir av med parkeringen till nu den siste oxå.. så jävla skönt.. schysst av honom...


sen kom ju ågren med allt som måste fixas med alla papper o sånt... yikes... men va fan.. jag gjorde en lista... på allt som ska fixas.. så sen så släppte det lite... det kan bli lite problem med el o sånt som jag skrivit abbonemang med, men det får dom släppa.... o sen bredband o telefon o hemförsäkring o sånt.. som måste ligga vilande till första januari.. hoppas det inte blir problem med det.. ähh.. fan.. det blir säkert bra.. tänk positivt Stamp-E... japp.. det gör jag... jo fan, det gör jag.. det här ska bli riktigt jävla bra.... en ny lägenhet... förhoppningsvis bebis så fort det går... o så bara hitta ett nytt jobb.. o sen är jag nöjd...


trevlig helg...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards