Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under januari 2008

Av Stamp-E - 18 januari 2008 12:07

ja det var ett tag sedan jag skrev något här.... blev faktiskt till och med påmind om de igår av en polare... men tappade sugen efter jul o nyårshelgerna.... sitter på mitt tredje jobb just nu.. o har haft introduktion på mitt (förhoppningsvis) fjärde jobb måndag o tisdag i denna veckan.. fick igenom mitt lån på banken igår, så förhoppningsvis kommer jag iväg o köper en bil idag. har egentligen inte råd, men känner att jag inte har så mycket annat att välja på. frugan är i trelleborg och jag massa i lund, och tåg o buss har faktiskt börjat suga mer än vanligt sedan jag tog mitt körkort.. sen tiden fan... idag hade jag inte bilen, så med tåg buss och promenad tog det typ en o halv timme till jobb.. med bilen femton till tjugo minuter.. o ni vet ju vad dom säger... tid är pengar... .hehe.... ähh, det blir ingen dyr bil, men förhoppninsgsvis så håller den i alla fall fram till besiktningen i juli..... ja ha... jaja.. men vi saaaaaaaaaar så.. piiis.. riräjs

Av Stamp-E - 5 januari 2008 18:34

PAIN, SMÄRTA, ÅNGEST, MÅR PISS.. KÄNNS SOM MITT LIV ÄR HELT FUCKAT JUST NU..... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNNNNNNGGGGGGEEEEEEEESSSSSSSSSSSSTTTTTT

FUCK IT.. DET BLIR SOM DET BLIR.. ÅNGEST ÄNDÅ.. HATAR ATT MÅ DÅLIGT... FAN OXÅ... FAAAAAAN.... VA FAN SKA JAG GÖRA... VET INTE VAD JAG SKA GÖRA... VILL BARA ATT ALLT SKA BLI BRA IGEN, ATT VI SKA VARA EN VANLIG FAMILJ...


ÄR SÅ LEDSEN SÅ ATT MIN SJÄL GRÅTER, HAR TAPPAT LUSTEN TILL ALLT JUST NU.... ÄR RÄDD FÖR MIG SJÄLV, RÄDD ATT JAG SKA GÖRA NÅGOT DUMT, MOT ANDRA, MOT MIG SJÄLV, ORKAR SNART INTE MER SMÄRTA... DET SKULLE JU INTE VAR A SÅ HÄR.... DET SKULLE JU INTE DET.

Av Stamp-E - 1 januari 2008 14:52

jag har precis suttit en timme och skrivit ett jätte-långt inlägg... när jag gått igenom det, så slog det mig att folk inte kan ta sånt man skriver, att man inte kan se detta som någons tankar och dagbok, så jag raderade hela inlägget. ångrar mig att jag berättade för någon om min blogg. funderar skarpt på att lägga ner hela projektet....


jag får återgå till poulsen-syndromet, att inte säga något, bara låtsas som ingenting... "tänk på grannarna". "inget bråk".


signing off



Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards