Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under oktober 2014

Av Stamp-E - 31 oktober 2014 07:51

vikt 119,2 kilo... upp 1,5 kilo... det rullar på.. uppåt..lol... sisyfos har aldrig haft det så lätt, fan, är stenen utbytt mot kartong eller är det en pimpsten... (o googla sisyfos om ni inte har koll :P )


jaja.. inget att göra åt saken.. så ser det ut just nu... jag hoppas vara frisk till måndag.... 


imorgon ska vi flytta/byta lokal på heltid... coolt.... 


japp... vi hörs när vi hörs... trevlig helg..

Av Stamp-E - 30 oktober 2014 12:05

3e eller 4e veckan i rad som en heltidsanställning är sjukskriven, och vår chef lägger fortfarande hennes tjänst på oss.. .

så det är sin egen 100% plus en annans 100%... vilken annan verksamhet i världen dödar sina anställda på det sättet?


är det konstigt att ungefär 25% av våra fasta anställda är långtidssjukskrivna?


har så jävla ont i hjärtat just nu men mest för att jag blir så fucking jävla arg... 

vi ska ha ett extra-möte imorgon bitti.... får se om jag orkar gå loss då, eller om jag bara håller käften

och bidar min tid, det är 2 månader kvar... 

Av Stamp-E - 29 oktober 2014 14:19

Av Stamp-E - 28 oktober 2014 00:23

det gick som det gick.... 


i let the demon win today too..... 


but we always have tomorrow... MOHAHAHAHAHAHAHA

Av Stamp-E - 27 oktober 2014 08:41

går nu in i tredje veckan... 


mängden grönt tjockt snor i näsa och hals ökar så att jag misstänker att nu smälter hjärnan... 


idag ska jag försöka bryta mitt dåliga ätande..... trots brutal förkylning.... ja det är lättare att äta massa när man är förkyld haha... det är ju synd om en då ju.... 


får skjuta upp min vaccination mot influensa för man får inte ta den när man är sjuk... 


jaja jag ska inte kvida mer... det är mer bara en lägesrapport... 


nu får jag jobba vidare, för sjuk kan man ju inte vara... 

Av Stamp-E - 26 oktober 2014 00:42

Deliver us from evil....



soft rulle med Eric Bana i huvudrollen.... en snut och en exorcist slår sig samman... låter lite b men inte alls... eller slår sig samman, det är ett enda fall haha.... men i alla fall.. måste ju leka sån som skriver på baksidorna av VIDEO-filmerna loooolooooolooool.... 


anyway... den var ändå helt ok.. snurriga twistar.. och så thriller-rälig... lite synd för jag var sugen på slakt men va fan.... några flick-skrik fick den.... hehe... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards