Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Stamp-E - 3 oktober 2014 08:30

gött att kört som vanligt i veckan.... dock tuff att träna när man varit ifrån det om så bara för en vecka... men givetvis genomfört det.. och ju hårdare det är, ju hårdare kör jag... ätit som vanligt, som man ska, för att det ska gå bra... ungefär varannan timme kanske 2 ½ timme, det är ju hungern som lurar en... blivit möed frukt, gött som fan, tappar sugen på det när jag äter massa socker och jag gillar fan frukt... 


vikt 111,1, ner 2 pannor... det är jag nöjd med... nu är det mycket skit som ska rensat ut... kroppen lägger ju på sig i en oerhörd hastighet... jag läste någonstans att det fastnar på kroppen på bara 4-6 timmar... fuskigt att det tar sån jävla tid att bli av med det då hahahahahahahahahahaha 


jaja... nu ska jag köra idag, o sen är det helg... 


sjukt spännande.. har hämtat nycklarna till nya lokalen... jävligt snyggt har det blivit med tanke på att den stod under 10-15 cm vatten, 80 kvm dränkt... turen var att det är mattor direkt på betong... så vattnet hade inte smitit in.. mer än i "hallen" och där har de tagit bort mattan och lagt klinkers och sen har de lagt en hög "klack", typ tröskel på 10-15 cm vid dörren som förhoppningsvis ska mota vatten-olle i grind nästa gång... sen har de bytt ut alla lister i hela lokalen till plast.. nä men det ska bli spännande att flytta in där, nu har vi dubbla lokaler i 2 månader så vi slipper stressa utan kan i lugn och ro först bygga upp ett nytt hyll-system i det nya och därefter bara flytta rätt in... 


rent bizznizz-mässigt går det sinnessjukt bra, vi slår rekord månad efter månad, och det är riktigt gött... 

vårt sortiments utökande är gött, och nu med nya lokaler och en tjänstledighet som ska träda in, fan ta annars, så ska vi explodera totalt... 


just nu ligger hystering kring nya iPhone 6, vi tog in 1300 fodral till 4,7" och de har mer eller mindre sålt slut alla plus 1000 skärmskydd som nästan är slut, och vi har igår lagt upp fodralen till 5,5" tummaren och de började direkt ha fest... sen drar vi upp till Samsungs nya flaggskepp Alpha (som jag är sjuuukt sugen på) och nu har vi ju nya 

Xperia Z3 och Z3 mini på g och de kommer oxå kötta marknaden... för att inte snacka om bla bla bla.. ja ni ser, det bara väller in saker som man följer upp med.. förutom att vi hela tiden tar in andra grejer.. 


vi har tagit in selfie-sets med teleskopspö, hållare och bluetooth-avtryckare ( upp till 10 meters avstånd) som är populära, vi har svin-coola cykel-set som är fram och baklampa med blinkers, bromsljus och tuta som börjar dra igång nu när hösten är här, våra iGloves är på g nu när kylan kommer och man vill fibbla med luren i kylen, ja va fan, folk är tokiga i allt :)


nä det blev ett långt inlägg, men jag ska se om jag kan få lite bilder från nya lokalen och visa er... gött är att det är på ett sätt en källare, men på baksidan av ett hus, så inte nere som nu, utan vi har massor av fönster på typ markplan, markplan baksidan, och på framsidan så ser man folks ben :)


80 kvm.... med stor kyl, hall, köksplats, och 3 stora rum som blir lager, packrum och kontor... vi har fan levt på typ 15-20 kvm, ungefär kanske 30% av tiden där läggs på att flytta runt lådor då vi får ha allting på höjden..


i nya blir det fan inte några lådor, det blir backar som är numrerade och döpta efter vårt nya system, det kommer effektivisera något helt enormt, plus vi ska ha två arbetsytor, två datorer, ja allting dubbelt, .... 


yes yes... men tjingeling så länge.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards