Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under april 2009

Av Stamp-E - 26 april 2009 17:54

var iväg med N o hans son o M o hennes två söner med mig, k o lil e.... vi var i en tema-park som vi inte varit i innan, i bunkeflo..... afrika-tema... så najs... vi grillade o så sprang ungarna runt o levde loppan.. ja ok ok, jag oxå då... :D mycket trevligt ställe.. lär verkligen återvända dit igen.. inte skyltat eller något.. var knappt något folk alls där.. delar med mig av lite bilder... enjoy... ,

* I LÖV DA VÄRME... *

Av Stamp-E - 23 april 2009 19:39

uppdatering om duvan.... stackarn har cirklat här på balkongen hela natten och morgonen.. :( ;( men vad skulle jag göra??? jag tänkte låta äggen ligga först.. men efter att ha konsulterat internet (så klart... :D .. ) och vänner o familj, så blev det uteslutande rådet att ta bort dom, för dom kommer möga ner hela balkongen och det kommer att bli en sanitär olägenhet här... plus att tydligen så drar duvor med sig sjukdomar o sånt skit, o eftersom jag både har barn o hundar så är det ingen höjdare... så jag får tänka på det....


men åter till rubriken.. har lyckats göra två såna dunder-tabbar på två dagar.. iq-befriade Stamp-E... synd bara att jag inte fotade någon av händelserna...


först i förrgår.. var o handlade mjölk o bullar på morgonen o skulle hem o överraska k... ställer mjölken o bullarna på biltaket, öppnar bilen, hoppar in o börjar backa bilen så sakta... har bara backat sakta en meter när en mittemot börjar tuta o peka... vänder mig om o tittar o ser att det rinner små fina rännilar av vit vätska över bak-rutan och sido-rutan.. hmmm.. jag undrar sååååå vad det kan vara... ut snabbt... hämta en kasse på macken, in med mjölken i kassen o in i bilen... parkerar vid k, går upp.. inne i lägenheten upptäcker jag att mjölken är i kassen, och genom något fint litet hål har jag droppat i hela hennes lägenhet och hela trappan... mm.. nice...


o så till idag... efter att ha stekt en massa falukorv, så stoppar jag dom i en form och in i ugnen.... sen när jag ska lägga dom sista korv-bitarna i formen, tar jag ut formen, lägger i korven och ställer den bredvid spisen... jag fixar med makaronerna, kallar in dom hungriga, ställer allt på bordet, och vänder mig om, och tar formen med falukorven med....... handen!!!!... det tog ungefär typ en halv sekund för den 150-gradiga värmen att nå hjärnan, och sen bara släppte jag den fina gamla keramik-formen i golvet... jag såg den falla som i ultra-rapid.... pang, krasch, boom, bang... där smulades den fina gamla bruna braiga keramik-formen i tusen bitar tillsammans med all falukorv som jag stekt... så det var bara att gå ner på knä o börja plocka... efter att ha tagit upp en del bitar med en gryt-lapp, så började jag rensa bland korven... försökte rädda de bitar som inte låg bland för mycket små-smulor av keramik... efter att jag gjort det, tror ni inte ljushuvudet, ja gissa vem, än en gång tar en stor bit form med... ja just det, bara handen... lol.. hur korkad får man vara... mm... det var härligt det... ...... jaja... det blev en del över att äta.. vi fick äta mer makaroner bara... :D ...


må gott alla.. jag gör mitt bästa rörande det.. peace yall o sånt shit...  

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards