Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under april 2013

Av Stamp-E - 30 april 2013 13:04

4 månader som ickerökare... 


feeeels gutt...najs... super.. .suvve.... 


visst, man måste ta sig igenom röksugen/begären/tvånget som uppstår när man fejsar varje plats som tidigare har varit ihopkopplad med rökning, DVS FUCKING ALLTING!!! haha... men det är bara att göra.. på vissa platser släpper det direkt, på vissa platser tar det ett par gånger... 


men jag är jävligt tacksam att det sunda i att sluta med de jävla fakking cancer-pinnarna sprider sig... 


O:s gudfar har lagt ner skiten, Buzum + sambo har lagt ner det (även om de fuskar med nikotin-nappar, men det är ju inte direkt så att jag blir sugen när jag ser dom sutta på dom haha) 

svinglad för alla människor som lyckas bryta den jävla onödiga vanan.... 

ni är säkert fler som lagt ner det, holla i så fall, härligt att höra och se andra som vill och kan lägga ner det.... 


glad valborg

Av Stamp-E - 29 april 2013 21:49

känns gött... lite märkligt... det här 2/5 a la Stamp-E..... 


började dagen med fruktsallad gjord på äpple, päron, banan och apelsin.... sviiiinpuligt... 


sen så klämde jag en ny sorts bar till lunch.... 

jag klämde en härlig satsumas till em-fika.... 


till middag blev det fruktsallad igen... samma som på morgonen... gott som tusen... 


men ärligt talat... shit... hur överlever en frukterian? alltså visst, frukt är gott, men som måltider, endast frukt, alltid... shit.... 


nä... på kvällen vid halv nio så åt jag faktiskt en bar till.. ja jag vet, kanske lite onödigt, men jag kände att kroppen behövde det.... så då åt jag den hehe... svårare var det inte.... 


vete fan vad det kan vara rent kalorimässigt idag... under tusen i alla fall.... 


funderar på att testa en annan grej på min andra 2/5-dag denna vecka.... att dra i mig shakes..... får se... ska fundera till torsdag.... måste ju ligga under 600 kcal/dag 2 ggr/v för att denna metoden ska vara äkta... o fan, jag gillar ju utmaningar.. vill ju testa hur mycket psyket påverkas... enligt experterna på denna metod så ska det ju vara svinbra för hjärnan... så det är det jag vill testa... men det tar nog några gånger att komma in i... 


japp, håller givetvis er uppdaterade... 



Av Stamp-E - 29 april 2013 08:07

japp... ännu några dagars hänsynslöst frossande för att förbereda omstarten på mitt projekt... 


skönt som fan... har dock sovit något så fruktansvärt dåligt så det går inte att beskriva.... 

fan.. när man mår fysiskt och psykiskt dåligt bara för att man är så där fruktansvärt trött.. 

och inte trött i som när man bara sovit kanske 3-4 timmar.. 

nä... trött som när du vaknat var 5-10 minut under 5-6 timmar.... 

riktigt fakkad i systemet... 


anyway, tillbaka till mitt tema... det är i alla fall omstart idag... det som är synd är att eftersom jag sovit så sjukt dåligt så mår jag bajs, så  min stora fruksallad som min helt underbara fru gjorde till mig i morse, står fortfarande i personalkylen.... 


jag ska dock försöka mig på den om en liten stund, vet ju att jag måste äta.... 


men jag kommer göra en egen variant av detta.. . inser att den äkta metoden inte kommer att fungera för mig, eftersom jag inte äter grönsaker (mer än typ en morot) ... 


så jag kommer göra en egen variant... jag kommer köra blandat frukt och shakes/bars på de 2 dagarna i veckan som jag bestämt blir mina dagar.... visst, jag kommer inte komma ner under 600 kcal per dag, men det skiter jag i, det blir liksom en markör för mig själv de dagarna... och funkar det inte, så skiter jag i det... jag vill bara prova något nytt och kul... jag fixar det ju utan att göra så oxå, så jag har inte den stressen.... 


japp japp... dags o tuta o köra.. 


sjukt fett att det är 2 fredagar denna veckan :D


Av Stamp-E - 27 april 2013 14:27

Har precis varit på Empo(o)ria i Mö...

FFS!!! Alltså visst att en 15-årig snubbe med liten dase hade storhetsvansinne MEN KOM IGEN????

Vad är meningen med gångar o våningar helt utan LOGIK???

Att man har osynliga hemliga jävla mellanplan som irl i huvudet på jävla john malkovich....

O alla dessa ljud? O dofter? O sammanslagna affärer? O butiksstånd mitt i gångarna?

För att inte snacka om deras hissar... alltså ärligt talat. Ni lägger fucking miljard efter miljard på detta jävla kukförlängningsbygge o så sätter ni in hissar som knappt oompa loompier får plats i. O atg hissarna rör sig som i kalle o chokladfabriken...

Alltså om jag så hade varit miljardär hade jag inte velat handla där. Hela det exklusiva dör liksom ut när jag dels får springa runt i 3 timmar för att hitta min affär, o dels när grannaffären är myrorna... inget fel på myrorna, men det är inte den butiken jag ser på näthinnan när vi snackar lyx...

Som tur för er mina läsare , så gör jag detta inlägg på mobilen, så jag orkar inte skriva mer med pekfingervalsen...

Delar 3 positiva upplevelser med er ändå:

Jag o E tog 7 minuter a 50 spänn per skalle i deras 7D-upplevelse. Dyrt men jääävligt roligt och spännande o vi skrattade o skrek konstant.

Fantastiskt stor yta på taket med bänkar o utkiksplats.

Gräddbullar från Gräddbullerian 20 kr st.

Dock inget spännande nog för att locka oss åter. Det skitstället har kånkat inom 3 år.

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards