Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

dags o köra igen, 2/5 a la stamp-e börjar idag.

Av Stamp-E - 29 april 2013 08:07

japp... ännu några dagars hänsynslöst frossande för att förbereda omstarten på mitt projekt... 


skönt som fan... har dock sovit något så fruktansvärt dåligt så det går inte att beskriva.... 

fan.. när man mår fysiskt och psykiskt dåligt bara för att man är så där fruktansvärt trött.. 

och inte trött i som när man bara sovit kanske 3-4 timmar.. 

nä... trött som när du vaknat var 5-10 minut under 5-6 timmar.... 

riktigt fakkad i systemet... 


anyway, tillbaka till mitt tema... det är i alla fall omstart idag... det som är synd är att eftersom jag sovit så sjukt dåligt så mår jag bajs, så  min stora fruksallad som min helt underbara fru gjorde till mig i morse, står fortfarande i personalkylen.... 


jag ska dock försöka mig på den om en liten stund, vet ju att jag måste äta.... 


men jag kommer göra en egen variant av detta.. . inser att den äkta metoden inte kommer att fungera för mig, eftersom jag inte äter grönsaker (mer än typ en morot) ... 


så jag kommer göra en egen variant... jag kommer köra blandat frukt och shakes/bars på de 2 dagarna i veckan som jag bestämt blir mina dagar.... visst, jag kommer inte komma ner under 600 kcal per dag, men det skiter jag i, det blir liksom en markör för mig själv de dagarna... och funkar det inte, så skiter jag i det... jag vill bara prova något nytt och kul... jag fixar det ju utan att göra så oxå, så jag har inte den stressen.... 


japp japp... dags o tuta o köra.. 


sjukt fett att det är 2 fredagar denna veckan :D


 
 
ana

ana

29 april 2013 10:17

Fy faan vad jag lider med dig, Själv är jag ingen person som folk vill kännas vid när jag sover riktigt dåligt :S
Hoppas att du får dagen till att flyta förbi och får en riktigt god sömn inatt :)

Dieten
Alltid gottt med nystart
you gó dude, fight the power!

later

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

29 april 2013 11:46

hehe mmmm det är fucked up, zombiemode....

ja samma här, tack ska du ha..

hehe.. japp det ska bli kul..

ty u2

 
Kerstin

Kerstin

30 april 2013 10:28

Vet du varför du sover så dåligt? Jag tycker du ofta sover oroligt. Kanske skulle se om du kan göra något åt det?!

Det är som tortyr om man inte får sova =(

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

30 april 2013 10:54

ITS MY JOB!! hehe.. nä skämt åsido... k säger att det alltid är samma, det är alltid dagen innan jobb... sen sover jag som en bebis tihi....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Måndag 13 maj 06:10

Av Stamp-E - Söndag 5 maj 20:36

                    ...

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards