Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2014

Av Stamp-E - 27 februari 2014 14:39

1. jag är en människa som känner... 

2. jag har hopp om mänskligheten trots mitt "#¤%&/()=?`@£$$€€{[]}\ jobb


Av Stamp-E - 27 februari 2014 09:04

fan... jag älskar reggae, har lyssnat på reggae sen jag var typ nyfödd... fick en bobban-skiva av en snubbe till en av mina syrror när jag svar svin-liten, så det var bobban som snurrade de första åren, jag hade nog en av de största bobban-samlingarna på LP, åkte mycket till köpenhamn och köpte skivor... men bobban var mycket kärlek... och inte så mycket puff-puff... sen gled jag över till annan reggae, mer flum-reggae, och det passade i min livsstil då...


sen när jag la ner shittet, och la om hela mitt liv, så spolade jag ALL drog-populistisk-musik i mitt liv, allt jävla glorifierande skulle väck, vilket är helt korrekt att göra tycker jag... jag hänger väl inte med knarkare eller lever den livsstilen när jag inte tänker droga mer... 


men på sista åren så har jag börjat hitta mer och mer riktigt jävla fet och soft svensk hip-hop, sjukt bra... 

en av mina absoluta favoriter är General Knas.... han är så sick jävla bra... även Pap & Emblem, alla skåne-grabbar är fett najsa.... men... det är väldigt mycket glorifierande.... mycket snöande.... och jag märker att jag tycker det är snöigt med puffa igen.. inte att jag skulle börja röga, men att det är liksom snöigt... vilket haha iofs är ju sant, det är en jävla snö-drog, man blir en snögubbe.... 


men jag ska inte sticka under stol med att själva plantan är intressant, cannabis sativa i sig... den är rolig att odla, den finns i så många olika sorter, den är lite som ett bonsai-träd, man kan göra den som man vill.... man kan förädla, etc, det är en hel vetenskap, men till syvende och sist så är det knark det handlar om... 


jaja.. jag vet egentligen inte vart jag ville komma... 


men jag ska bjuda på den låten som verkligen är ultra-anti-klimax....


Av Stamp-E - 26 februari 2014 09:30

Av Stamp-E - 26 februari 2014 08:34

chill med grabben... i hans nya loftsäng... 


ändå lite läskigt.... högt som fan... 


slut på hundar i hans säng i alla fall haha... .


     

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards