Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2015

Av Stamp-E - 28 november 2015 22:46

Av Stamp-E - 28 november 2015 02:30

alltså shit... kom precis nu hem... har varit på kontoret sen 09 förutom en snabb rundas med hunden.... 

och ordrarna fortsätter regna in.... för att ge er en ungefärlig insyn i mängden.... 

vi har sålt för, på 24 timmar, alltså endast på 24 timmar, 15-20% av vad vi sålde på hela förra månaden... och det var en riktigt bra månad då.... haha.. ..... heeeelt galet.... riktigt sick.. men fett... 

nu är det bara packa vidare... och sälja vidare... och hoppas att vi hinner få hem nya

leveranser innan julen bankar po.... 


tjingeling.... 

Av Stamp-E - 27 november 2015 06:39

krigar po... 


ner 1,3 kilo... helt ok... 


nu är black friday igång... och bara de 6 timmar den varit igång på, nattetid, har snurrar på bra.. 

ska bli spännande och se vart detta tar vägen... många kör fraktfritt i 4 dagar... det är cyber-monday

på måndag.... mmmm... ja det blir bara att jubba... det blir halva natten idag... 


hela söndag... samma måndag som fredag.. får se hur lördagen blir.. ska ju på fest oxå... så vi får se... 


trevlig helg... 

Av Stamp-E - 26 november 2015 22:39

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=21547


och alla ni som köpt av oss... snälla, vi uppskattar verkligen om ni kan lämna omdömen... eller alla ni som inte köpt än men som vet att vi har schyssta grejer.. får gärna skriva omdömen oxå... 


ni ser på hemsidan längst ner att ni kan lämna... http://www.malmoteknik.se


tackar 

Av Stamp-E - 21 november 2015 20:16

Vi var på st markus vinkällare. Soft hak. Mycket bra uppassning av personal.

Om maten måste jag säga så här: mycket olika sorter och massa "spännande" men inte alls min typ, och det var inte mycket som föll mig i smaken. Jag är en sås-kött-potatis-kille, jag vill ha traditionellt julbord och ABSOLUT INTE någon jävla lök i potatisgratängen. Men jag hittade några saker som var gott så det fick godkänt.

Gottebordet var inte stort men spännande och jag åt en hel del, speciellt en helt underbar daimtårta och en helt fantastisk vit chokladkaka, fortfarande varm.

En gruppbild på alla chefer och ägare och anställda ska vi givetvis bjuda på

Fan så klart upp o ner jävla mobil

Av Stamp-E - 20 november 2015 06:37

back on track like a mofo...


sköter kost, köttar träning... 


vikt ner 3,4 kilo.... ja jag vet... sjuka svängar haha.... 


får se... nu blir det gå lossi fram till jul i alla fall.... 


trevlig helg, imorgon så bjuder Malmö TeknikKompani HB http://www.malmoteknik.se

sina anställda på julbord på St Markus Vinkällare, ska bli mysigt och kul.... 

det företaget är super, inte så smunkigt som i kommunen där varje person fick 

200 kr per skalle men eftersom ett julbord mer eller mindre aldrig går på mindre än

200-300 spänn plus dricka så blev det ändå en blåsning varje år då man fick lägga massa

cash själva och av den anledningen så avstod alla... på MTK betalar företaget allt (obs ingen alkohol)

och till och med en av cheferna sköter hämtning och lämning av alla som ska med... 


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards