Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2010

Av Stamp-E - 25 februari 2010 14:20

utan min bebis att fota med så tappar jag lite sugen för bloggen.... men jag ska försöka göra några inlägg ändå.... dom har fortfarande inte hört av sig från verkstaden.... :( ;(

Av Stamp-E - 23 februari 2010 12:41

görs av NOKIA.... det säger ju resultaten iofs av sig själva, men vi som tillhör nokia-familjen, vi vet ju hur grym den är dessutom.... den modellen som jag haft de senaste (nästan) två åren, och kommer att ha så länge den fungerar, är N82:an,


  




riktigt bra på alla sätt som finns. men hela N-serien är riktigt bra... det ska vara den första i serien som hade lite barn-sjukdomar, men det räckte med en modell och så var nästa perfekt.. jämför detta med sony-ericsson, som aldrig lär sig! (haha puckik)


haha... så, nu fick dagens I-lands-nyhet plats oxå.. o se där, där tittar solen fram.. mys mys...

Av Stamp-E - 22 februari 2010 16:54

min goa lur har jag till slut tvingats att lämna ifrån mig på verkstan.... högtalaren la av redan i december, men jag har kämpat vidare med den, litat på vibratorn, för resten har funkat, och jag har inte velat lämna den ifrån mig.... har blivit helt beroende av den... den är så sjukt bra... msn, monster-kamera, gps, snabbt internet, feta spel, super-almanacka, bra påminnelser, bra o smsa o mmsa med, ja allt....


men efter att ha varit tvungen att ringa upp x x x antal missade samtal i helgen, för jag inte pallade ha den i fickan hela tiden, så kröp jag till korset och letade upp det lilla servicestället i åkarp(???!!!)... lol.... ja varför ha det i storstan när man kan lägga den på lannet... any way...


så nu är min "nya" lur denna här....




  



buuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... sick.....


jaja.. jag kan i alla fall messa o ringa... men ändå... lol... shit man...


o det värsta av allt är att om de inte kan fixa den på verkstaden så måste den skickas.. då tar det flera veckor!!! sick...


*DING* Dagens I-Landsproblem.. hahhaha.... men hey, its my world... peace yalll Stamp-E

Av Stamp-E - 18 februari 2010 10:45

När personen i flygsätet bredvid irriterar dig:
> 1. Ta fram din laptop
> 2. Öppna laptopen sakta
> 3. Slå på den
> 4. Var helt säker på att grannen följer med på vad du gör
> 5. Öppna Internet Explorer
> 6. Stäng ögonen ett par minuter och titta upp mot himlen ( lyft gärna
> händerna en aning )
> 7. Ta ett djupt andetag och öppna följande adress:



http://www.myit-media.de/the_end.html



 HAHHA... SICK FUNNY... O.B.S DET ÄR ETT SKÄMT, TA DET PÅ RÄTT SÄTT!!!

Av Stamp-E - 16 februari 2010 22:24

  

Av Stamp-E - 15 februari 2010 09:22

helllo där ute...


igår var det handlarnas påhittade dag.... det känns nästan så i alla fall... men men.. vi får väl vara suckers som alla andra och hitta på något vi oxå.. ahha... :D


det störiga var att jag o k hade kommit överens om att vi skulle bara på bio, inget annat. likväl hade hon köpt en nice present till mig, en sån doft-box-typ från lacoste.... o jag hade inte köpt något till henne ju.... :( f-n.. glömde de kvinnliga hemliga koderna om att det de säger inte betyder det de säger.... fakkk....


jaja... iväg till stan... dockar grabben hos mormor... letar efter något ställe att äta... jag hade bara tänkt typ stippes som enkelt men hon ville ha lite mer romantic så why not... vi glider in på sir tobys... frågar efter vad som rekommenderas och beställer in husets planka... med duchess-potatis och peppar-sås o lökringar o bacon-lindad haricot verts o lite annat smått o gott.... mums... vi har gott om tid tänker vi, strax över en timme till bion börjar....


o vi väntar, o väntar, o väntar, o väntar... precis när jag börjar få riktiga spel och tänker att servitrisen kommer inte förbi en gång till med alla sina tänder i behåll, då dyker maten upp. 40 FUCKING MINUTER!!!! va.... på en fucking pub-typ.... sick...


MEN OH MY GOD SÅ GOTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SHIT MANHATTAN... det var fakking länge sedan jag åt något så sjukt gott.. det går inte att beskriva.. det var helt fantastiskt... o en väl tilltagen bit kött, o gott om potatis runt allt, o mycket sås i en stor skål typ..... mums... sick så gott... ja det var sjukt gott.. K sa till när de frågade om det smakade att ja det var gott, men fan va lång tid det tog.... han skämdes då lite och sa att det var bara för att de fick en avhämtning mitt i allt.... JA MEN HALLÅ.. ÄR DET VÅRT FUCKING PROBLEM???? tur för dig att det var så sick gott, annars hade ni kunnat kamma er på att få betalt... men plankan kostade 159:- o det var värt varenda krona.... shit.. haha... det vattnas i munnen bara jag tänker på den... mums..


sen fick vi rusa till bian, k hann inte ens dricka kaffe efter maten... in på bion för att se...... da ta da ta da ta da........ SNABBA CASH.....





 massa olika människor hade haft massa olika synpunkter innan filmen.. den är kass, den är fet, har du läst boken så blir du sjukt besviken.. etc etc etc....


men jag var tvungen att se den bara.. så är det bara.... o den var helt ok..


både jag o k tyckte den var helt ok... man kände sig inte riktigt super-nöjd och uppfylld efteråt så som man kan göra efter en riktigt fet film, men jag kände mig absolut inte missnöjd heller... o jag har läst boken! :D samtidigt så har jag lärt mig genom mina år att det är omöjligt att göra en film efter en bok, tids-mässigt alltså... förutom en enda film som jag sett, som lyckades göra typ nästan exakt som boken, och det var pestens tid... (engelsk titel "the stand").. men så blev filmen ju ändå 6 och en halv timme!




 men men.. den kan jag oxå rekommendera, sjukt bra är den....


yes yes.. ha en nice vecka.. peace


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards