Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under januari 2014

Av Stamp-E - 31 januari 2014 19:13

går över 100 k i januari månad bara på fyndiq... det glider nog ett par tusingar till under kvällen.... 

o hade vi haft större lager hade vi nog sålt det dubbla... 

vi ser verkligen fram emot februari månad.... verkligen.. 

vi kommer ha lager deluxe.... så jävla fett... 

allt det gamla plus nya produkter... vi har hittat några verkliga storsäljare... 

och vi är både bäst och billigast... så det är gött... 


men vi har nog sålt för runt 150 k i januari.. årets fattigaste månad.. hajar ni... 

vi har ju både shop, tradera, fyndiq och live.... 

wow... det ska bli jävligt spännande i februari..... 


vi har nu under januari månad gjort vissa andra investeringar oxå... 

tradera-butik... 7-8 k för ett år... .

investerat i sello... ungefär detsamma, 7-8 k per år.... 

vi har hyrt en del av nästa rum där vi har kontor/lager... och vi räknar med att vi kommer

ha hela lokalen om typ 2-3 månader.... 


nu börjar vi se att det verkligen inte finns någon väg tillbaka... 

nu ska vi bara hitta ögonblicket när vi chansar och hoppar av våra kneg och rocknrollar på heltid... 


men det handlar inte om lång tid nu... o nä.. jag ska inte överge att vara socionom.... 

men va fan.. jag ska ju bli miljonär inom tre år ju, remember hehe.... 

o i denna takten.. .tja.. låt mig säga så här.. ni som inte kan tro på människor, ni som avundas, ni som inte själva orkar göra något åt något i era liv utan bara ska böla, ja jag snackar om er som röstat nej i min omröstning... 

FUCK YOU.... för nu jävlar ska Stamp-E fixa detta... .(hehe... så har vi tabbat oss och pippas när det är dags att deklarera loooool).... 


ähh.. fuck jante... jag vet fan inte om jag blir miljonär.. om jag ens vill bli miljonär.... 


men jag räknar med att vi i alla fall ska kunna ta ut 20-25 k i vinst var i månaden inom 2-3 månader.... 

sen gäller det bara att hitta bra, billiga och nya produkter som folk vill ha till bästa priset..... 


men ni ska bara se vad för grejer vi har på väg in... oh boy.... 

riktigt feta laddningsplattor/stationer till alla modeller i mobiltelefoner... fuck jävla sladdar o sånt shit som ni behöver till era lurar... nu köper ni bara en sån här platta.... kopplar in den... eventuellt använder ett speciellt skal till er lur om ni inte har en modell som tillverkaren tänkte på detta från början.. och sen bara lägger ni den på plattan... så laddas den... gött.... en investering på runt 500 spänn... men ni kan gissa att jag blir den första som köper den.... trött på den jävla sladden som hänger under luren när den laddas.... 


ja bland annat.. vi har riktigt snöiga bärbara laddningsstationer, kraftiga sådana, i ett gäng olika färger som vi ska kränga för runt 100-150 spänn... en oumbärlig grej att ha i dagens mobil-behövande samhälle... ni har säkert sett reklamen.. laddda shittet... ha den i fickan/väskan.. när mobilen/surfplatttan/whatever piper till, så bara plugga in shittet i denna lilla saken, stor som en tändare ungefär, och voila, så laddas den.... 


ja det var bara några få saker.... jävlar va feta grejer som är på g..... så jävla kul.... 


men men... vi hörs o ses... jag ska hålla er uppdaterade.... 


 


trevlig helg

Av Stamp-E - 30 januari 2014 07:45

Av Stamp-E - 30 januari 2014 07:44

Av Stamp-E - 27 januari 2014 20:22

Av Stamp-E - 27 januari 2014 08:17

men sen... ähh.. det är inte lönt att bitcha.... 


då borde jag istället gnälla på kylan.. för madderfakker så kallt det är... 

men kylan är nog inte värst, det är vinden... herrejajävlar.... geez..... 


ähh... livet får duga... annars får jag ju göra en förändring.... 


haj huj

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards