Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2010

Av Stamp-E - 31 maj 2010 23:49

fan alltså.. har blivit så röv-pulad på svenska spel under hela kvällen så ni anar inte... utdragen på river efter river.. fakking sick...


jag klapp en biljett häromdagen till 550 turren.. .men tog ut cashen till turneringscash eftersom jag inte hade tid att spela den.. .hade 435 spänn kvar av dom när jag satte mig halv sju.. .1 krona kvar hade jag när första pausen  började i den sista turren jag var kvar i... men jag tänkte att helvete oxå.. fan ta dom.. jag vet att jag är bäst och jag tänker inte  låta några utdragningar förändra det... så jag baxade o baxade... omaha is da shit... wsop nästa.. :D


o se där.. det gav utdelning.. vann skiten.. så kvällen slutade ändå plus.. så jävla skönt.. men nu måste jag sova.. natti


  

  

Av Stamp-E - 31 maj 2010 09:55

TJO FLÖJT... hehe... härligt när folk efterfrågar inlägg.. underbart... visst, jag bloggar för min skull, men ändå.. vadå, alla är väl lite egotrippade och känslan av att vara efterfrågad och behövd ligger i vår själ och är en av de viktigaste bitara i ett bra mående.. så, nu fick ni litta freud så här på måndagsmorgonen...


ok, helgen ja... hmmm.. tja rent vädermässigt så har det varit regn, lite regn, mycket regn, duggregn, pisseregn, lite regn till o sen.. ja just det.. regn...


fredag... drar till katts... vete fan hur djupt jag vill gå in på denna kväll som blev så pajad av yttre faktorer.... först skulle vi vara snälla o ta med en snubbe i bilen dit... ingen vi hänger med med en poker-snubbe som lirar på samma ställen.... det slutade med att vi fick vänta en halvtimme på honom medans han skulle ha sin "medicin"... ja jo, jag kunde bara kört... men ibland får man en "brainfreeze"... men nu vet man det till nästa gång....


sen väl på stället blir hela spelet förstört för att man måste vara någon jävla farsa när folk uppriktigt sagt fuskar i hela turren... visar varandra korten, muckar före sin tur, massa bara sånt shit... o det blir ju inte bättre av att dom rögar po både före, under och efter turren, så det är ju en hel del segande o flippande o sånt shit som tar tid med... så kvällen slutade massa back och med massa tilt...


lördag... först ska hundarna få lite gott... så dom får en special-mix av potatis-mos, falukorv och biff...


  


  


mums vad dom slurpade i sig det... väldigt uppskattat.. sen kände jag att jag var fan inte tillfredsställd sedan fredagens spel.. så vi bjöd in till litta pukker... det var faktiskt väldigt trevligt... vi spelade inte om några större pengar... men det var trevligt ändå... mitt under spelet trampar k i något smaskigt på golvet.. o se där.. då har den lilla bruna saken spytt upp typ all han ätit o lite till... mmm.. nice... vilket sörja.. isch....


spelet slutade hyfsat tidigt, klockan 02.00, så vi bestämde oss för att se en film.... The Fourth Kind....





alltså.. oh madderdakker... alltså jesus... vilken film.. sjukt sjukt bra.. fantastiskt manus... otroligt skådespeleri... ja allt... geez... skit samma om det är på riktigt eller inte.... jag säger bara WOW VILKEN FILM... och är man som jag som tror på utomjordiskt liv... ja du... jesus... mmmm.. se filmen... alltså shit... ruggigt ruggigt bra... HUHA (sagt med al pacinos röst från En Kvinnas Doft)


söndag...


  


Landsförrädaren... :D iofs sticker han ut tungan, så han trivs kanske inte i den hahah.... (hans morsa tvingade mig att låta honom ha den på sig)


ja på söndagen blev det litta kagor hos mojan o sen bara litta pukker på nätet under kvällen... inte mer än så... o nu är det ny vecka.... yes yes... ha de...

Av Stamp-E - 27 maj 2010 11:39

  


(tyvärr så såg jag inte i förväg hur lite pulver till mosen där var, så efter att ha öst i massor av maizena så åt vi falukov med rinne-mos... )

Av Stamp-E - 27 maj 2010 11:07

ang. förra inlägget... ja det är polisanmält.. vet ej om dom häntade honom.. men han schappade härifrån i alla fall.. o ja, vi har lås... men lol, det är glas-dörrar, så det är inte fort knox direkt.... anyway, and now back to something completely different...


såg en riktigt fakking sikk film igår.. geez jesus säger jag bara.. o visst, jag älskar sicka filmer, men denna var riktigt jävla sjuk....


den heter The Human Centipede.... mofo va sick...




 ja jag kan inte säga mycket mer.. sick som fan... ät helst inget under tiden du ser den... hehe.... :D men helt klart sevärd... underbar för er som gillar sick movies...


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards