Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2022

Av Stamp-E - 29 maj 2022 19:26

[Bild]

Av Stamp-E - 29 maj 2022 10:38

tjo och tjim.


Det är inte ofta jag skriver här längre, men det är för att det är så pass lättare att formulera sig i löpande film, och som ni vet så gör jag jättemycket Youtube och TikTok. 


Jag lägger upp varje video här men har insett att det känns onödigt, så jag ska testa ett tag att bara låta bli att lägga upp youtube-vidoerna här, utan de kan ni ju se på Youtube, ni prenumererar väl allihopa hehe.


Och har ni inte TikTok så finns vi även där under samma namn som på Youtube, Stamp-E Och Company.


Sen om jag har några bilder och sånt så kommer jag göra det som inlägg här som förr i tiden.


Är det så att någon annan har något annat önskemål, t.ex om någon följer mig här på bloggen varje dag och verkligen verkligen vill att jag lägger upp videorna här, visst, då kan jag göra det, men annars känns det bara som något dubbelarbete för mig att både lägga upp på Youtube/TikTok och här.


ha de gött.


Mvh Stamp-E

Av Stamp-E - 28 maj 2022 23:49


jajaja riktigt snöig. Om ni är som jag som dels älskar filmer inspelade som dokumentärer och dels gillar konspirationsteorier så välkomna till en riktigt skön rulle. jag tror det täcker in allt utan att jag ska avslöja ett enda dugg hehe. 


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards