Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2014

Av Stamp-E - 30 maj 2014 08:14

tjo... 


dags för invägning vecka tre på min nystart.... 


jag hade inte mycket hopp inför idag, eftersom jag vägde 112 kilo i tisdags på sjukhuset...

iofs med kläder på, men ok, 111 utan då.... 


men se på faen.... jodå... vågen hade party men på rätt håll..... 

den ville dock inte bestämma sig... så efter att ha gett alla resultat mellan 108,8 och 108,2, alltså ner (och det är det viktigaste) mellan 0,9 kilo och 1,6 kilo, så väljer jag givetvis det lägsta hehe (roligare att gå ner lite varje vecka, om det nu går)


Så vikt just nu 108,8 kilo... ner 0,9 kilo... 


bmi 32,8.... gött... 


hopppas kunna ringa sjukan i typ september..... men ska inte stressa.. 


det som blir jobbigast är ju att jag än en gång inte kommer kunna göra ett skit... 

inte rasta hundar, inte bära barn, nada.... men men.. det tar vi när det blir aktuellt... .

får man bara vakna efter narkos så ska man vara nöjd haha... 


trevlig helg

Av Stamp-E - 29 maj 2014 21:36

Av Stamp-E - 27 maj 2014 15:57

Har precis varit hos Plastikkirurgerna på sjukhuset... 


och det gick super... men det började märkligt.. 


läkaren menade på att han undrade vad jag gjorde där... när jag vägde som jag gjorde.. 


då sa jag att Akademikliniken sagt att jag skulle skicka remiss, att det inte fanns några riktlinjer utan det var individuella beslut... 


jodå, det finns det.. jag ska ner till bmi 31.. vilket jag blev tokglad för... för det är inte mycket.. men jag ska satsa på lite till innan jag ringer.. så man har marginal.. 


för det är så det ser ut just nu... jag har fotats på sjukan.. och jag har fått numret till koordinatorn.. .


så så fort jag är i rätt fas.. så ringer jag koordinatorn... sen blir det operationstid.... 


och han sa det bara tog 2-4 veckor.... 


roligt som fan... :)


men det bästa är, att jag behöver inte gå loss extra.. för jag är ju taggad sen flera veckor tillbaka... 


och som jag sa till läkaren.. jag tänker inte stressa... 

Av Stamp-E - 26 maj 2014 20:20

 

Av Stamp-E - 24 maj 2014 13:45

Av Stamp-E - 24 maj 2014 08:25

jag har ju sick bra disciplin nu igen på min kost.. och är glad för det... 


men i natt... efter att ha sovit typ en timme.... så vaknade jag till.. och kroppen skrek efter äta.... den vet att den är inne på lördagen... bara typ en halvtimme in, men den visste.... 


och jag försökte trycka bort det.... men fuck it... det gick bara inte... 


så jag tänkte att ok, jag försöker lura den lite... så jag gav kropppen 2 riskakor.... sen några smörgåsrån.... och sen en skorpa... sen blev det kakor.. sen godis...... o sen sov jag gott igen... hahhahahahha :D


ja va ska man säga... inget att säga... jag sköter mig... ska inte gå på mig själv för hårt för det... 

det var ju officiellt faktiskt lördag..... :D


i övrigt så har det ju nu gått 3 månader sen min helikoptertur blev inställd sist... ni vet den jag fick 12e januari... mmmmm.... eller om det var i julas.... jag väntade i alla fall flera månader först på att få åka... 


det blev inställt 1a mars.... jag fick boka om det till idag... och det ser ju inte speciellt lovande ut just nu  :(


vi får se... det är planerat till 13.00.... 


haj haj

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards