Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2012

Av Stamp-E - 29 maj 2012 07:51

 


fan.... e både upprörd o lite orolig.... 


när jag blev tvingad in i min nya tjänst så lovade chefen och personalansvarig o alla möjliga att de skulle underlätta för mig, att jag inte skulle ha klienter på min egen gata, bla bla bla... 


nu har jag 4 klienter bara i samma hus som jag bor... plus resten runt överallt.... suger att träffa dom när jag är ledig, på gården, i affären där jag bor, allt.... 


o igår rann fan bägaren över när en klient till min kollega hotar henne och hennes hem, och så får jag klienten istället.. o han bor 3 hus bort... svinkul... min sambo blev jävligt orolig oxå... 


men jag sa till chefen att va fan, jag har sambo o barn o allt möjligt här... men han bara viftade bort det... så då sa jag till honom att jag har i alla fall sagt det.... 


men jag tar ändå ingen skit... jag skiter i vem mina klienter är... några "du vet inte vem jag är"-argument biter fan inte på mig.... kompis, DU vet inte vem JAG är.... 


men det är ju så när man skaffat familj, att det är inte främst mig själv jag är orolig för, det är ju de i min omgivning..... 


ähh, jag ska inte måla fan på väggen... det är mycket möjligt att det handlar om personkemi, att den klienten inte fixar kvinnliga handläggare, så detta kommer säkert att gå bra... men själva sättet det överlämnades på var inte riktigt rent, det är därför jag reagerar... 


Av Stamp-E - 27 maj 2012 21:23

fredag:


käkar grym middag, drar o tränar och avslutar kvällen med grind på balkongen


lördag:


god frukost, chillar lite hemma, drar o handlar, 


 


är inte detta jävligt rasistiskt mot grisarna???


ser dessutom en ny sorts frukt/grönsak/whatever??? intressanta frön... haha


 


drar hem till m o e o j och grillar o chillar o lirar kubb... lirar dessutom vårt nya spel "slåss med späckhuggaren", så vilt så vi tog isönder den haha... .


så klart, efter att ha jobbat stenhårt hela veckan i värsta värmen och sett fram emot en underbar lördag med sol så var vädret bajs med regn pö om pö... men va fan. vi hade kul ändå o var ute hela dagen hehe... .


de tre störda brudarna hade kul ändå ...


 


dom två tomte-boysen dockade sig under paraply....


 


på kvällen drog vi hem till oss... medans tanterna såg schlagern så klickade jag och puckik på balkongen.... 


efter att svennen hade vunnit så såg vi film.. slängde på Intruders....



jävligt cool och spännande film.. den var lite förvirrande men ändå inte om man följde med ordentligt.... lite rälig men mycket intressant... är det hallisar eller inte.... vem är egentligen barnen... se den tycker jag.... 


på natten när jag var ute med hundarna så dök detta bisarra upp... 


 


längs trottoaren eller kantstenen rättare sagt så låg ett skelett-huvud samt massa ben upplagt fint.. mycket märkligt och bisarrt..... fågel förmodligen men hur hamnade det där och så bra upplagt liksom???


söndag:


en sväng till svärmor och mor för att fira dom.... dom andra tryckte massa gott i huvudet men jag käkade min banan och var glad, det var ok, trots att kagorna såg sjuuuukt inbjudande ut.... 


efter att ha tuggat middag så drog vi och popok samt svärmor och hennes gubbe ut o lirade kubb o bara softade i några timmar.... 


nu är det bara bb och sen natti.... 

Av Stamp-E - 25 maj 2012 08:46

plus minus noll... exakt 98,1 kilo idag oxå... fortfarande exakt 74 kilo ner... mycket nöjd med detta... 


ha en najs helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards