Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2020

Av Stamp-E - 31 maj 2020 18:34

Av Stamp-E - 28 maj 2020 20:34

De vet inte vad det var. Förmodad förgiftning. Kostade mucho money men öiv kan inte mätas i pengar

Av Stamp-E - 28 maj 2020 07:08

inte hört någonting under natten. går på helspänn. väntar på förhoppningsvis goda nyheter.

Av Stamp-E - 27 maj 2020 22:43

Lilla Corona ligger inlagd på akutvårdsavdelningen på djursjukhuset (ja jag ser ironin trots detta tunga tillfälle)


Vi vet inte alls vad det är, de har gjort ett stort drogtest och det var negativt. Vi pratade med dem för en stund sedan och då var det likadant fortfarande. De har satt in syrgas och allt möjligt sånt shit, hon är bara hängig och okontaktbar, hjärtat slår snabbt men hjärnan hänger inte med.


Vi får hoppas det bara är något tillfälligt, verkligen, vill inte ha något samtal i natt om att vår lilla tös har gett upp :(

Av Stamp-E - 24 maj 2020 22:38


eller... tanken var att det skulle vara en skräckis... det blev en pruttis... en bläckis... en fallaplattis... 


ännu en sån rulle som jag känner att hade jag fått iden till manuset så hade jag krossat skräckens speglar... folk hade skitit ner sig.. för tanken är en klassiker... en hitte-po-vän som kanske ändå finns... finns en hel del i denna genren... men det dog... det blev inte bra... dom startade massa trådar men ingen fick något logiskt slut.... nä... nä denna var tyvärr inte ens hyfsat bra... inte ett enda flick-skrik.. ingenting... och när man väl fick se "spöket", eller vad man ska kalla den... så var det som vilken svettig jonkare som helst.... bara ta en sväng på möllan så ser du en sån här i var och varannan hörn.. .

Av Stamp-E - 24 maj 2020 10:11


fan fet rulle. Gillar Mark Wahlberg och här storspelar han som vanligt... bra action, bra story, samtidigt en del komedi oxå, ja denna täcker hela spektrumet

Av Stamp-E - 24 maj 2020 10:09


en klassisk feelgood-rulle om en pojke i en skilsmässofamilj som utsätts för mobbing i skolan hittar en magisk mask och kan göra etc etc för han själv och sin familj... vill inte avslöja mer men det är en mycket trevlig rulle, lilleman tittar just nu på den igen :)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards