Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under januari 2021

Av Stamp-E - 26 januari 2021 21:01

Av Stamp-E - 24 januari 2021 11:44

Av Stamp-E - 21 januari 2021 17:06

 


tog antikroppstest idag. Visade sig att jag har haft möget. Har inte velat skriva tidigare om att jag var rätt sjuk och sånt shit, orkade inte med det, känns ibland som om det är någon prestige i att ha haft det, jesus, fan folk springer och snackar om att de haft det trots att de varken tagit något covid-test eller antikroppstest, alla är corona-experter, står mig upp i halsen, kräker rätt ut, för att inte snacka om alla antivaxxers och andra foliehattar, va fan är det för fel på folk liksom... 


jaja åter till antikropparna... 


Visar sig att jag har båda man kan ha, dvs både gamla antikroppar och sen har jag covid kvar i kroppen, icke smittsam, men som fortsätter producera antikroppar. Katja hade antikroppar, "de gamla", men inte som produceras nya.


Spelar ingen roll i övrigt, kommer givetvis vara lika försiktig ändå och jag längtar tills att vi kan ta vaccinet, ska försöka hustla till mig det även till alla barnen, kommer säkert gå att köpa på någon privatklinik, idiotiskt att inte vaccinera barnen ju. 


jaja tjingelingedingeinge


Av Stamp-E - 17 januari 2021 09:43


en gammal film från 2000.... alltså manuset är ju alltid spännande. en man säljer sin själ till djävulen för att kunna hämnas (i stora drag)... men den blir bara b. mycket slakt men ändå inte bra.. kassa punchlines... djävulen har en känsla för humor men det blir så b på något sätt... nä ingen höjdare.. alltså man kan se den och ha lite kul under tiden, gillar man bröst så går betyget upp haha.... 

Av Stamp-E - 12 januari 2021 19:06

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards