Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Stamp-E - 29 oktober 2009 22:17

fan... ähh.. orkar fan inte ens blogga om det... gick inte så bra hos familjerådgivningen idag.... känns lite som en mexican standoff.... vet varken in eller ut... vete fan vad jag ska ta mig till.. vet ingenting.... :( ;(

Av Stamp-E - 29 oktober 2009 14:15

Av Stamp-E - 26 oktober 2009 09:00

fan, har sett en hel del filmer på sista tiden.. ändå najs när man väl sitter o glor.. mysigt.... ska försöka göra det oftare.... bättre än att sitta framför datorn.... sen att det mest är really sick fakking movies jag ser..hey.... dom görs väl för att man ska se dom ..haha....


I lördags så betade vi först av "G-Force" med grabben... shit, jag blev verkligen överraskad.... den var fan svin-bra... verkligen att rekommendera.... fan ändå en bra story o bra gjord, liksom inte överdriven muschy eller barn-aktig utan något för hela familjen.... när grabben däckat efter typ en kvart in i filmen så tyckte vi ändå att den var så bra så att vi såg klart den utan honom.... o det är väl ett bra betyg ..haaha....


efter det så såg vi "Fingerprints".... den var vi oxå väldigt nöjda med.... den började först som en vanlig liten skräckis, o vi tänkte najs.. för att plötsligt förvandlas till .. hehe... mmm.. ska inte säga mer.... men den är väldigt bra... ingen splatter o sånt.. klassisk spök-skräckis möter lite najs killers.....  men jag ger den 8 skrik av 10...haha... K hatar att se såna filmer med mig, för jag bara skriker hela tiden..hahah.... men ändå är vi så torska så att vi måste se dom..... fan, jag hatar o se filmerna men ändå kan jag inte låta bli.... tror det har att göra med balansen friskt/sjukt... se sjuka filmer o lev ett friskt liv... tror lite på det... det är därför jag har så svart o sjuk humor... för att kunna leva ett bra liv... lev hämmat och begränsat o du blir en av dom som har huvudrollen i mina favvo-filmer..hahaha.....


Igår så blev den äntligen dags för "B.T.K - Bind Them, Torture Them, Kill Them" .... gotte gott gott... en lagom sinnessjuk film att avsluta helgen med... den var filmad på ett väldigt speciellt sätt med inte vanlig "bio-film"... det var det som gjorde den så verklig.. det kändes nästan som en dokumentär... med tillbakablickar o sånt... men helt klart underhållande även för den "vanlige" människan... hahahhahahahhahahahahahahahah


jappp jappp... då är det dags för ännu en vecka... peace yalll


p.s vann ännu en turre i katslösa i fredags.. hehe... ja o så poker igår hos schumme... men som sagt, det känns som om helgen gått i filmens tecken... d.s

Av Stamp-E - 22 oktober 2009 09:52

Glömde ju nämna att jag såg en helt underbar film igår... ja alltså underbar i min bemärkelse, en riktigt sjuk härlig wes crawen remake på en gammal klassiker.. helt underbart bra.. bra skådisar, bra manus, bra spänning..... mmmm...


plotten är att 2 flickor blir kidnappade, våldtagna, mördade (berättar egentligen inte hela sanningen men lite spänning ska finnas kvar hehe).....


när mördarna drar med offrens bil så händer det en olycka och de söker skydd.... I DEN ENA OFFRETS FÖRÄLDRARS HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heheh.. uuuuunderbart.. vadå blanda in polisen... HAHAHAHAH ni kan bara sätta er in i situationen... tänk själv, din dotter har blivit kidnappad, våldtagen o mördad, o så dyker dom upp i ert hus.... hehe... mmmm.. mumsfilibabba... ödet har en underbar förmåga att straffa omgående ibland..hehe...


så njut nu av en bra film tillsammans därute i pisse-vädret så här på hösten..


filmen finns att "köpa" på nätet.... ta 2009 års version.. peace yall

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards