Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Stamp-E - 22 oktober 2009 09:52

Glömde ju nämna att jag såg en helt underbar film igår... ja alltså underbar i min bemärkelse, en riktigt sjuk härlig wes crawen remake på en gammal klassiker.. helt underbart bra.. bra skådisar, bra manus, bra spänning..... mmmm...


plotten är att 2 flickor blir kidnappade, våldtagna, mördade (berättar egentligen inte hela sanningen men lite spänning ska finnas kvar hehe).....


när mördarna drar med offrens bil så händer det en olycka och de söker skydd.... I DEN ENA OFFRETS FÖRÄLDRARS HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heheh.. uuuuunderbart.. vadå blanda in polisen... HAHAHAHAH ni kan bara sätta er in i situationen... tänk själv, din dotter har blivit kidnappad, våldtagen o mördad, o så dyker dom upp i ert hus.... hehe... mmmm.. mumsfilibabba... ödet har en underbar förmåga att straffa omgående ibland..hehe...


så njut nu av en bra film tillsammans därute i pisse-vädret så här på hösten..


filmen finns att "köpa" på nätet.... ta 2009 års version.. peace yall

Av Stamp-E - 22 oktober 2009 09:16

     


  


Boyyaaaacasha... oh my fakking god säger jag bara...


bilhelvetet ville inte starta igår efter jobb.. den chugg-chugg-chuggade runt, men ville inte tända... fick k att komma dit efter en stund... pröva o kabla den, men det gick så klart inte... så drog jag mig till minnes att ett par månader tidigare hade jag samma problem... då visade mig en snubbe på verkstaden att man "bara" sprutar start-gas på några ställen o så vips, så går den igång.. fett tänkte jag...


drar till macken, köper start-gas, läser instruktionerna ordentligt "spraya rikligt, försök med lite gas, går det inte så börja om igen" ok, går loss med gas där jag har för mig att han snubben från verkstaden visade mig, skojar med k att nu får jag akta mig för att det sprängs kanske, aktar mig, hon försöker starta, den går snabbt igång men dör igen... ok ok t'änker jag, jag kör igen... i med massa gas, står så klart kvar, o ber k starta bilen.....


BOOOOM säger det... alltså motherfucker.. inte pang, inte boom, utan BOOOOOOOOOOOM... (ungefär som dom där 200-kronor-styck-smällarna som jag brukar köpa till nyår) alltså riktigt sinnesjukt högt smäller det.... jag känner att något snabbt träffar över handen där jag har spray-burken med start-gas, jag liksom rusar undan på milli-sekunden när det smäller.... går tillbaka till bilen efter en stund... o sen att hela den burken där luften går från luft-burks-slangen in till motorn har exploderat... ligger små plast-delar långt ut i gatan... höljet på gas-burken har sprängs av när jag hållt den i min hand... kollar snabbt min kropp.. men inget blod... Gud måste ha varit med mig där.... kanske bara tur... vem vet... men grymt lycklig över att jag inte blev skadad.. för shit alltså, dom där vassa hård-plast-bitarna hade kunnat både döda mig eller göra mig blind....


sen kommer det lustigaste... BIL-JÄVELN STARTAR!!!!!!!!!!!!!... haha... va.. det behövdes tydligen en explosion för att den skulle börja funka (o andra sidan så är det ju en explosions-motor. haha) jaja.... kör snabbt till verkstaden där jag brukar gå.. stängt.. in på macken o får lite tips.. iväg till mekonomen... dom har ingen sån plast-dosa-grejsimojs där... han hämtar ett sorts metall-rör o visar mig hur jag kan mecka runt i bilen för att det ska funka... hmmm tänker jag... 200 spänn för det där metall-röret.. o så måste jag såga sönder andra slangar i bilen o fixa o dona.. nja tänker jag... men när jag hör med honom vad en sån original-grej till bilen kan kosta så säger han att den är riktigt dyr... fuck it tänker jag, jag ger arons bildemontering en chans...


så upp imorse... lämna grabben, o iväg till skroten..härligt.. det regnar, jag är sjukt förkyld, men jävlar anamma, jag känner mig verkligen som en upptäcks-resande, en macgyver.... helt ensam på hela skroten bland alla dessa bilar, nästan lite kusligt... som en upptäcks-resande.... springer runt där o letar bilar, hittar till slut en ford som ser ganska lik ut min.. hämtar verktyg, lossar skiten, sätter skiten på min bil, o se där, den passar... halleluja... o den var typ helt ny, jätte-fint skick... ok tänkte jag, ska in o lämna verktygen o fråga vad den kostar, nu kommer nådastöten... Ja det blir 40 spänn säger han.... 40 spänn!!!!!!! jag trodde först han sa fel, att han sa 400:-... nej fan, fyrtio fattiga lusidorer.... så det var bara snabbt som fan att tacka, ge pengarna o dra därifrån..... helt otroligt .... jag som knappt kan tanka, som kanske kan fylla på lite olja ibland.... jag kände mig som en riktig mcgyver....


mmmm.. så går ännu en dag i Stamp-E:s liv... vissa kallar mig drama-queen, jag kallar mig ganska lycklig med tur men grymt olycks- och oturs-förföljd..... men hey, jag är en jävel på att berätta eller hur.... :D


ha en bra dag.. det ska jag försöka ha... peace


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards