Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2013

Av Stamp-E - 31 maj 2013 19:25

gick loss idag haha.... 


gjorde över milen, exakt 10149 meter.... på ungefär 80 minuter.... 


det är jag jävligt nöjd med.... var sick jobbigt idag.... orkade inte springa så mycket, men o andra sidan så körde jag stenhård powerwalk istället, svängde med hela kroppen som en pundare vid pensionsdags..... 


förbränning blev hela... 1380 kcal.... gött mos som fan..... 


nu kan det vara helg :D


 

Av Stamp-E - 31 maj 2013 07:59

jahapp.... 


vågen jiddrade med mig idag haha.... 


jag har ju sån där väg-noja (så tvångig som jag är haha, åtminstone enligt en av mina äldsta vänner)


anyway, det innebär att jag aldrig bara väger mig en gång, utan gärna 8-10 gånger, och gärna gå på vågen några gånger med höger och sen med vänster... jaja, jag är skadad, ni behöver inte upplysa mig om det... 


första 3 vägningarna så vägde jag exakt samma, 100,2, alltså ner 7 hekto i denna veckan (vilket fick räknas som ok även om jag ville ha mer så som jag slitit)


så jag går och hämtar min mobil, tänkte börja fota vågen som en kollega till mig gör... ställer mig, och då visar den jäveln 100,7!.. jag står exakt samma... så jag tänker fuck, min mobil måste vara en tung jävel, och lägger den ifrån mig... 


ställer mig igen... och igen... och igen.. och igen... och den jäveln har bestämt sig för att jag har gått upp 5 hekto på någon millisekund (kanske svalde luft hahaahahaha)


jaja... fuck it... så istället blir veckans vikt 100,7... ner 2 hekton... 


har dock misstankar om att kroppen lagt på sig vätska och jag är svullen.... det blev hårt i onsdags med 5 timmars action runt matchen.... och mitt sår "läcker" ju fortfarande på vissa ställen och är aktivt liksom.... har uppföljning på kliniken nästa onsdag så då får jag snacka med dom om det (plus om min förhoppningsvis kommande op hehe)


men fuck vad jag kört discliplinerat denna veckan... i söndags så bara flödade borden hemma hos morsan av kakor och tårtor... tro fan att det var extra mycket gott hemmabakat och flera tårtor.. men jag rörde inte en kaga.... och i tisdags så hade vi hygge hemma hos en kollega... det flödade av massor av mat och kakor (himmelska såg de ut) men jag rörde inget.... 


jag kör ju stenhårt på min 2/5 tisdag och torsdag... och min löpning har gått bra, över 1000 kcal i onsdag, så någonstans måste det ju snart börja visa resultat.... tror bara kroppen ska haja vad som händer.... 


så nästa fredag då jävlar hahah.... (or not haha)


TREVLIG HELG!!!

Av Stamp-E - 29 maj 2013 22:29

dumpar upp lite alla möjliga bilder... 


i slutet så är det från familjen som glodde på matchen hemma... de gottegrisarna.... 


                                 


just det haha... glömde ju puckona som inte ens vet vad "ypp" o ner är.... fakking inavlade bondrövar...


   

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards