Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2012

Av Stamp-E - 28 december 2012 15:44

Min syster P och hennes sambo puckik har precis fått sin lilla son, alldeles för tidigt, i vecka 24. 


Han lever och mår efter omständigheterna bra men är placerad i kuvös, har hjälp för att andas och är körd i ambulans till Lunds Sjukhus. Han ska heta Leo och väger 645 gram. 


Vi ber för dem och för deras barn för att allting ska gå bra. De har redan haft ett missfall i år och det finns ingen som förtjänar den smärtan dubbelt upp under samma år, eller egentligen någonsin, men ni förstår vad jag menar.


Mina söner vill ha ännu en kusin!!! HÖR DU DET?!?!?!?

Av Stamp-E - 28 december 2012 08:44

Lol... visste jag skulle gått upp men ehhh...

Vikt idag 93,5 kilo. Jag har alltså gått upp 5,7 kilo på några dagar... helt otroligt...

Jaja, det är en jävla tur jag redan varit hos läkaren hehe :D

Ähh, bara nyårsafton kvar som blir gott att äta på "fel" dag, o sen åter till rutinerna. Jag bekymrar mig inte.

Nu ska jag strax till gymmet.

Trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards