Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2019

Av Stamp-E - 29 december 2019 09:18


helt ok rulle. ganska spännande. några jumpscares... slutet funkade.. tja.. en sån där ok-rulle liksom... 

Av Stamp-E - 28 december 2019 16:23

Frukost på Condeco, sådär, kostade mer än det smakade, mest kakor kändes det som, och det är inte intressant till frukost, men både juice och varm choklad ingick iaf, så ändå ok, riktigt gott bröd, men värdelöst med pålägg etc.


     


Efteråt såg vi Frost 2



       


alltså helt magiskt.. verkligen.. tappar andan.. hur f-n kunde sydsvenskan, eller någon alls, skriva något negativt om filmen eller inte ge den absolut högsta omdöme? Den var fantastisk, alla tyckte det, men det kändes mer som att den var riktad till vuxna än barn, det var ganska djupt i kärlek och vuxna relationer (nä inget snusk haha) och familj etc etc , det blev ett par tårfyllda ögonblick faktiskt haha (jaja va fan man kan inte alltid vara en tuffing) men hela familjen var fantastisk från början till slut, varenda sång, varenda bild, varenda grej i handlingen, allting höll och ja den var bara magisk.


sen drog vi och handlade godis på hemmakväll


 


sen blev det mat på kfc.. alltså på riktigt.. är det någon som tycker det är gott? äcklig mat. Det var bara svettig luffarpersonal som jobbade (haja att de inte hade enkronor och istället för att ge mig en krona för mycket så frågade de om det var ok att jag fick för lite!!! pengar tillbaka??? jag blev så perplex så jag bara ehhh ehh visst ehhh ja ok visst ehh, och idioten märkte det för han frågade sju gånger men är det ok är det ok är det ok, NÄ IDIOT, SÅ KLART INTE, DU GER JU EN KRONA MER TILLBAKA I SÅ FALL DIN FAKKING JEVLA ROHUNGE) det var så smutsigt överallt så det finns inte, värre än dånken i ultra-svett-ghetto-områdena, och golven var som isrinkar, otroligt obehagligt, du bara gled runt som på is och var nojig hela tiden för att trillla, fötterna kunde inte vara stilla under bordet för de bara gled omkring, stället var dränkt i olja, STÄDA FFS IDIOTER! 


 


Nä nu är vi hemma iaf och väntar in folk för chill... haj haj



Av Stamp-E - 24 december 2019 08:23

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards