Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juli 2022

Av Stamp-E - 31 juli 2022 10:02


fan ändå rätt snöig. Action-komedi-köttar-mysterie-spänning ja allt i en rulle plus att den är ganska kort så den håller i fart hela vägen. En trevlig rulle att bara chilla till.


Av Stamp-E - 24 juli 2022 23:06

 


dyr parkering men återkommer till det.    


kräktes i munnen              


Första förbandet Airbourne, ingen höjdare alls  


gäller att gå på bajamajorna innan de är helt vidriga

   


Legacy of the Beast Tour med Iron Maiden    


haha fet tröja


 


Andra förbandet var Hellacopter, galet fet spelning


 

Inledningen på Iron Maidens spelning var tyvärr ingen höjdare, det tyckte inte recensentera heller, men det tog sig

   

Stor jävla gubbe som rörde sig och glodde överallt haha

 



 


Hade fått böter trots jag betalat parkeringen, har överklagat.

  


Måste ha donken på vägen hem ffs


                 


Firade mammas födelsedag (och chettis på gården)


 


i give a bag of fucks


                   


Pizza, bad, chill, bad, brädspel och mys och allt sånt med Chetti och Ingells med andra (skaffa aldrig barn haha)

Av Stamp-E - 24 juli 2022 00:01



alltså... denna rullen hade möjlighet... den hade potential.. men nej... denna skulle man ha lagt ner tid och kärlek på... den blev för löjlig, för dålig... för den hade potential att bli en riktig bajsä-ner-sig-rulle, men nu blev det somna-mitt-i-filmen-istället.... 


Av Stamp-E - 20 juli 2022 23:12

Av Stamp-E - 19 juli 2022 23:54


wow vilken rulle... det är väldigt förståeligt att den fått så högt betyg på imdb. 


Jag skulle vilja kalla denna filmen en kollab mellan Matrix (den bästa av dem) och Legenden om Fong Sai-yuk (har ni inte sett den så har ni missat en helt galen fet asiatisk kuring-rulle deluxe deluxe terror)


Anywho... jag vill inte avslöja för mycket... men ni får vara vakna och på alerten när ni ser den för det är snabba svängar och mycket mycket action, och det är otroligt ologiskt men samtidigt väldigt logiskt (som i Matrix, ni som fattar ni fattar) 


Enkelt förklarat så är det många olika universum samtidigt som man på olika sätt kan ta det bästa ur, då har jag inte avslöjat för mycket haha. 


Men välkommen till en av de coolaste rullarna du någonsin kommer ha sett.

Av Stamp-E - 18 juli 2022 23:03


alltså... detta är en film som ni måste ha sett för att över huvudtaget förstå min recension... eller.. alltså det är svårt att förklara.. egentligen så förstår inte ens den som ser filmen filmen... 


Detta är en dystopisk berättelse gjord genom dockor.. den är bisarr, mörk, ockult, slaktig, märklig, äcklig, vulgär, obegriplig, och så fort du tror att du har "aha" i filmen så nej, då var det nog inte så... 


det är egentligen en psykos, en feberdröm, en mardröm, hallucinationer, paranojor, vulgo-fantasier, ett vuxet barn som inte fick vara ett barn och som återupplever barndomen på ett sjukt sätt... eller.. inte.... 


Det finns säkert en story som skulle lättare förklara filmen. Men film måste vara mer än så. Det måste gå att se en film utan att det ska finnas ett manus som man på något sätt måste ha fått tag på och läst innan. Och om du måste ha en förklarings-manus till en film så är filmen inte ägnad till alla, för alla.


Jag misstänker att detta är en sådan sorts smal-film som de som ser den i det sällskapet aldrig skulle våga uttala sig så som jag har gjort här för att då hade folk sett ner på dem som "du förstår ju inte".. Så som många smal-filmer är. Jag kan absolut uppskatta smal-film, men det måste finnas mer substans än att man måste vara en ultra-invigd ja-sägare med oerhört speciell syn på sig själv som otroligt speciell och icke-vanlig och som på något sätt genom den förvrängda självbilden tror att hen är bättre än andra människor medans det i själva verket är den personen med peter pan-syndrom som inte lever i verkligheten. 


Hehe, sorry, jag snöade iväg, men vi rörde ett speciellt ämne, människor som tror för mycket om sig själva, som ser sig själva som så jävla speciella, när de i själva verket bara vill tillhöra men är så rädda. 


och detta blev galet ologiskt men helt logiskt vilket passar bra ihop med filmen jag recenserat. tjingeling

Av Stamp-E - 17 juli 2022 23:44

Frukost på McDonalds yummi

2 toabesök a 10 kr styck, jag utnyttjade tiden väl

Kiviks marknad, mycket trevligt

Mys crezjy musche

Spegel sönder oooopppsss

Utflykt 2k fäen haha

Grillsöndag

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards