Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under mars 2011

Av Stamp-E - 31 mars 2011 09:53

 


efter ett sånt besked så bara blir det ju ett jätte-mega....


 


HAPPY FACE!!!!!!!!!!! behöver inte ens besikta om den... det var bara o sticka till macken, köpa en ny lampa, skrapa bort lite korrosion och vips... bettan är den röda faran i ett år till....


visst, där är lite grann att fixa på den, men det är ju en godkänd besiktning som är det viktigaste.... shit manhattan... det trodde jag ändå inte..... 30 år gammal bil... snart.... har bara gått 21 tusen mil... så det är bra.... så vi får se om ett år igen då... :D

Av Stamp-E - 30 mars 2011 09:14

ja då blir jag blåst på den tjänsten som jag snart gått på i 2 år... för att en annan har skaffat ett läkarintyg (???????????) på att hon inte kan jobba med akuttjänster, där hennes tjänst ligger... WTF??????? LOL..... är det så det ska gå till nuförtiden, att ens doktor ska få bestämma vad man ska jobba med på sin avdelning???


lol.. jaja... dom ska få se... det kommer aldrig funka ändå.... hon vill inte gå själv på hembesök, och vi är bundna till att göra det själva, annars går inte verksamheten ihop.....


jag stannar i alla fall i min arbetsgrupp, jag går in och arbetar med akutärenden... året ut... hmmmm.... sen vete fan.. ähh.. orkar inte bry mig idag.... fakk it...

Av Stamp-E - 29 mars 2011 08:02

shit manhattan så gott det var... herregud... k stekte köttfärs, sen gröpte hon ur bullarna, sen hällde hon i köttet, la ost i botten och toppen, sen in en stund i ugnen... himmelska höjder.... det var så gott så det finns inte..... jesus... mmmmmmmmm..... har du inte ätit detta så gör det!


bjuder på en före o efter (ugnen) bild hehe...


före


 

efter


 


mmmmm.... MUMSIBABBA (som lilleman skulle ha sagt)



Av Stamp-E - 29 mars 2011 07:46

verkar vara en bra skola... väldigt liten... runt 100 elever från förskola till 9:an... de kör ihop två årskurser i taget, förskola-1orna, 2or o 3or o så vidare... de är aldrig mer än 20 i varje grupp.... i år, eller när e-man ska börja, är det 11 nya barn i förskolan, och de är 7 barn i 1:an, så det blir en grupp på 18 barn med två lärare.... det är fan bra.... lite synd att de skrivit så luddigt, för egentligen skulle man ha med barnen.. men de ska ordna en utedag när det är varmare så alla blivande skole-barn får träffa dom de ska börja förskolan med samt de som kommer att gå i 1:an när dom börjar....


fan det känns ändå lite konstigt... först att jag har barn, det är jag förvånad över varje dag... o sen att den lille parveln ska börja skolan... shit manhattan... ja jag vet ju att han kommer att älska skolan.... han är en braniac som jag... en svamp... så han kommer suga åt sig information snabbare är Wikileaks..... :D men han börjar bli så stor.... fan. hehe....


så skönt att han kom in på en mindre skola så man slipper de överfulla och jätte-dåliga kommunala skolorna... visst, jag vet inte hur denna är, men den kan fan inte vara sämre än dom .... o lärarna verkar kvalificerade och utbildade.... o dom får mat från en restaurang, inte från något skolkök...


japp japp. fortsättning följer....

Av Stamp-E - 28 mars 2011 10:03

fan det märks när man går..... att det är mycket lättare.. :D lätt skoj känsla faktiskt....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards