Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2020

Av Stamp-E - 30 november 2020 06:38


En film som bygger på verkliga händelser om ett gäng poliser som slagit sig samman och bestämt sig för att göra sig av med is-soldater. Lite för mycket drama och för lite krigande för det var det jag var inställd på, men väldigt snyggt gjord, verklighetstrogen och man kunde verkligen känna sig in i stressen och pressen där, både bland poliserna och lokalbefolkningen, och det gjorde att betyget ändå blev högre än annars. Det handlar ju lite om vad man är inställd på innan man ska se en film. Lite Black Hawk Down-känsla över filmen som är något positivt. 

Av Stamp-E - 29 november 2020 08:53


WOW. jag säger bara WOW. Det känns som att Chapter 2 är regisserad av någon helt annat. Det är ett helt annat upplägg, helt andra effekter, massor av jumpscares, helt fantastiskt, 3 timmar gick fort, lite lite segt första timmen och sen boom så var det över. Alltså det är ju ingen slakt och skräck på det sättet (om ni inte har sett antingen första utgåvan eller chapter 1) så vill jag förklara att detta handlar mer om att din hjärna pippas, du möter dina rädslor och gamla hemska upplevelser men det blir ändå på riktigt typ. Svårt att förklara.


Jag skulle dock ändå säga att förstautgåvan, originalet, av Det är bättre (och det är bara en enda film jävla hollywood)


ha de bäst.


Mvh Stamp-E

Av Stamp-E - 22 november 2020 21:49

Vi har även spelat in massor av videos, kommer upp 2 om dagen på vår youtubekanal ?

Av Stamp-E - 21 november 2020 23:56


filmen handlar om knarklangare på 80-talet, lite högre upp i hierarkin. Men, tja, nja, lite väl långdragen kanske och det händer lite för lite helt enkelt.. men men... tidstypisk och det vägde upp, så det var kul på det sättet... se möget... 

Av Stamp-E - 15 november 2020 00:54


nä tyvärr... denna flög inte... hur stephen king har kunnat sitta med och godkänna denna är för mig en gåta... istället för rälig och skräckinjagande så blev den överdriven och löjlig. Att animera Pennywise funkar inte... En sak att han kan göra si och så övernaturligt.. men detta blev för löjligt... tyvärr... Hoppas chapter 2 räddar det (vilket jag oxå tycker är löjligt sätt att verkligen krana pengar ur detta, för originalet är bara en film)

Av Stamp-E - 14 november 2020 22:33

hallå där.


Har gjort massa massa roliga videos i helgen med familj, andra familjemedlemmar och vänner, så tänkte bara att det lättaste är om ni går in på min youtube, klickar på prenumerera och ringklockan så kommer ni kunna se alla när de kommer upp, har lagt en hel del på senare datum så inte allt kommer på en gång... 


tjingeling

Av Stamp-E - 11 november 2020 16:48

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards