Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2013

Av Stamp-E - 27 februari 2013 20:16

 

sugrörsbrillor beställda från kina... svin-coola.... 


 


7 xbox 360-spel.... fick faktiskt bra pris på tradera, gav ungefär 350 för alla sju... inkl. porto... så det är helt ok.... 


 


potpurri av grejer.... xbox 360 trådlös handkontroll... 2 x uppladdningsbara batterier till hans kontroller, blev fan svindyrt att ha vanliga batterier upptäckte vi.... mp3-spelare..... allt det från kina.... 


o sen en daffy duck-parfym... från england.... 


gött o beställa på nätet hehe... fuck live-butiker haha... 


Av Stamp-E - 27 februari 2013 18:51

orkade tyvärr inte en mil i ett sträck idag heller... men körde i alla fall jävligt hårt... 


o gjorde milen på 68 minuter och 3 sekunder.... brände 873 kcal på den milen enligt maskinen.... 


sprang när jag sprang i 9,5 km/h.... de få gångerna jag gick en liten bit under milen valde jag att göra det i 5,5 km/h bara för att snabbt komma ner i vila, så att jag kunde köra hårt igen... men jag gick nog endast typ 50-60 kcal högst under den första milen.... 


resterande sprang jag i 9 km/h.... och gick i samma.... 


totalt tog de 1100 kalorierna (again according to the machine) 87 minuter och 7 sekunder.... 

och sträckan som tillrättalades var 12 kilometer och 630 meter.... 


japp... nu är det bara två pass kvar... sen är det operationsdags..... 


hämtade ut mina sista mediciner igår.... bland annat 10 sprutor med blodförtunnande som jag ska ta på tio dagar... själv.. . i benet... haha... skjuta den i venan hehe.... ähh det ska gå bra.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards